Austria a caştigat Eurovision 2014!

Da, uite că a câştigat cum speram. Austria, nu Conchita Wurts. Pentru că este ţara care participă, prin intermediul unui concurent. Da, nu ne place. Nici că se aştepta cineva la altceva din partea multora.
Pentru cine insinuează (sau spune clar) că nu ar fi câştigat dacă nu ar fi fost drag queen, ehi bine, fraţilor, Conchita a participat şi-n 2012 la preselecţii în Austria, dar a ieşit pe locul doi.
--- Atunci din ce motiv nu a câştigat? 
Am ascultat cântecul, frumos, dar nu mi-a plăcut interpretarea. Anul acesta a evoluat, a crescut atât spiritual, cât şi muzical, cum era natural să se întâmple unui om care are un vis şi munceşte zi de zi să-l îndeplinească.
România locul 12. Aş fi sperat la un loc mai sus. Îmi pare rău.
Sursa imaginii
Multe polemici, ca în fiecare an. Evident, fiecare avem dreptul la o opinie, fiecare aveam în minte un alt câştigător.
Însă în orice competiţie există un singur număr 1, că ne place sau nu.

Pentru mine a fost singurul cântec din competiţie care mi-a transmis ceva. Şi le-am ascultat pe toate.

UPTADTE: Un prieten mi-a amintit de cântecul Maltei: Coming home. Da, uitasem. L-am ascultat mai demult, dar nu am văzut video-ul. Emoţionant!
Cred că Malta, este singura ţară care are dreptul să se simtă nedreptățită. Mai ales că a terminat pe locul 23.
Indiferent de câtă vâlvă şi câte insinuări cum că nu ar fi câştigat dacă nu ar fi fost transsexual,  adevărul este că are o voce superbă iar cântecul/melodia/tot ansamblul a fost deosebit. Multă muncă, ambiţie.
Merita să câştige, părerea mea. Evident.

Pentru unii nici dacă ar fi câştiga Cristina Scuccia, nu ar fi fost ok.
Să fim serioşi. Nu putem fi toţi mulţumiţi!

Nu ştim ce este fair play-ul. Deloc.

Cum a zis şi Conchita: "Nu înţeleg de ce se dă atât de mare importanţă la ceva ce NU place."
--- Chiar, de ce oare?! Pfffffffffffff. Evoluţia, oameni, evoluţia. Ne credem mai buni, superiori. 
Dar... pe ce ne bazăm când credem asta? Care sunt criteriile? 
Pace.

Post a Comment

4 Comments

  1. adevarat,Malta a fost printre cele mai nedreptatite,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar aiurea pentru ei. M-aş fi aşteptat la locul 2. Am zis că a avut nenorocul să participe în acelaşi an cu Conchita, dar când am văzut clasamentul final, m-am speriat. Trist.

      Delete
  2. Am mai scris undeva despre faptul că eu nu m-am uitat la Eurovision, am ascultat. Bine am făcut, pentru că mi-am concentrat atenția doar pe voce. Mi-a plăcut cântecul câștigător. Atât. Nu trebuia să-mi placă și cine l-a cântat. Dacă ar fi trebuit să-l aleg pentru dormitorul meu, poate aș fi avut ceva rezerve, dar așa...
    Mă întreb dacă nu a vrut cumva să șocheze intenționat.Campania împotriva lui i-a făcut reclamă mai mare decât șapte Eurovisioane. Îl ascult și acum în timp ce scriu. Hotărât... îmi place!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Eu m-am uitat pe You tube.
      Hotărât, gândesc la fel. Brrrr. Personal, mi-ar fi ciudă (instinctiv. WTF) să-mi văd în pat un bărbat ce arată a femeie mai bine decât mine. :D
      Bineînțeles că a vrut să șocheze! Toţi ar fi vrut asta, unii au încercat. Însă ea (aşa îi place să fie "chemată") a avut mai multe de partea ei. Campania negativă a fost cheia succesului. Sincer, sunt admirată de munca şi sacrificiile imense ce a trebuit să facă. Nu aş dori să fiu în locul ei.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>