Actori „fierbinţi”


Precizare: voi vorbi doar despre actori (masculi). Dacă vrei poţi să mi te alături. Ar fi interesant să ştiu gusturile cititorilor mei. În cazul ăsta cititoarelor, sau, de ce nu, şi bărbaţilor ce le plac bărbaţii... sau numai îi admiră. Aşa cum admir eu multe actriţe.
Si.. cum susţin eu „de gustibus non est disputandum”.
Cine zice că această expresie este prostească e pentru că nu înţelege conceptul sau/şi pentru că vrea să se dea „mare”. Punct!

Vei nota că am gusturi incredibil de variate, unele aşa de trăsnite că îţi vine damblaua. Dar ce să fac dacă aşa simt???! Îi ador, pur şi simplu. De ce? Motivele (unele) mai jos. Sunt foarte plauzibile. :)

Un subiect cald deci... cu vijelia de afară chiar aveam nevoie de ceva căldură interioară. În articolul următor voi face o listă cu serialele mele preferate.

Bărbatul din imagine este un prieten de-al meu. Nu este un actor deşi arată ca unul. Îl găsesc absolut delicios. Îi mulţumesc, pe această cale, pentru că mi-a permis să-i public fotografia. 
  1. Jensen Ackles -American. Dean Winchester în Supernatural. Damn! Acum vreo 3 ani am pus o fotografie de-a lui pe monitor şi am stat în jur de 5 ore holbându-mă la ea (fotografia). Mi-a trecut, nu sunt tipul care visează cai verzi pe pereţi.

  2. În această perioadă sunt înnebunită după Jim Caveziel.- American - alias John (Mr.) Reese în Person of interest. Dar şi „Pasiunea lui Cristos” Hot! Ador bărbaţii la costum şi cravată. Când vorbeşte mă trec fiorii. Cea mai sexy voce ce am auzit-o în viaţa mea. Brrrrrrr. Nu cred că mi-ar fi plăcut când era mai tânăr. 

  3. Stephen Amell – Canadian - Îl cunosc din Arrow. Un nou serial. He's really hot. Nu mi s-a părut la început dar îmi place din ce în ce mai mult.

  4. Damian Lewis- Sergent Brody în Homeland. Englezii sunt consideraţi unii din cei mai urâţi oameni de pe terra. Hmm. Contest cu vehemenţă. Pentru mine sunt încântători. Vezi Orlando Bloom şi mulţi alţii.

  5. Clive Owen - Englez Scoţian - Inside man

  6. Ralph Fiennes - Englez - Lista lui Schindler

  7. Ioan Gruffudd - Galez-Britanic. După nume eram sigură că-i român!!! Bugger. Eu îl cunosc din Ringer.

  8. Simon Pegg – Englez. Shaun of the dead

  9. Jet Li - Iubesc bărbaţii asiatici. Pentru mine sunt cei mai sexy de pe terra. Jet li mi se pare irezistibil.

  10. Denzel Washington. Nu este necesară nicio precizare, cred.

    Uitam de Marcel Iureş. 

Mai sunt câţiva, dar nu mi-i pot aminti pe moment. :) 

Post a Comment

3 Comments

  1. Si mie imi place de Jensen Ackles...sa fim seriosi cui nu i-ar placea un baiat asa chipes si pe deasupra si amuzant. Imi mai plac Colin Firth- actor britanic(observ ca si tie iti plac cei din Marea Britanie) care joaca in filmul meu preferat numai bun de vizionat acum de Craciun-Love actually si in alte filme precum: Discursul regelui,Pacientul englez. Un alt britanic care joaca in acelasi film mentionat mai sus Hugh Grant, si de asemenea imi place de Johnny Depp ca e super amuzant. :)

    ReplyDelete
  2. Colin Firth, sigur! Mie mi-a plăcut în "Single man" şi "The king's Speech" Johny Depp este absolut irezistibil. Am uitat de el! Rolurile pe care le interpretează sunt bizare. Deloc pe gustul meu. L-am iubit în Piraţii din Caraibe. O interpretare magnifică. M-am pus pe jos de râs. Am impresia că multe scene au fost spontane, adică făcute pe moment în afara scriptului.

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>