Pistrui



Eu am pistrui de când mă ştiu. Iarna nu se văd foarte tare dar vara... e jale. Mie îmi plac foarte mult. Şi nu numai mie. Multă lume îmi zice că sunt norocoasă.
Şi totuşi am întâlnit fete (adolescente mai ales) care căutau metode pentru estomparea/eradicarea pistruilor. Nu am înţeles de ce, dar îmi pare rău că vor să-şi distrugă pielea cu produse/procedee chimice de tot felul. Una e să ai pete, alta e să ai pistrui.
Bine, poate ai foarte mulţi, te înţeleg să vrei să-i scoţi, dar va fi tare greu.

În Italia este o gagică (pe la Tv) care ara faţa plină de pistrui, şi umerii şi braţele, decolteul; e considerată una dintre cele mai sexy femei.

Dacă totuşi vrei să încerci cu ceva să nu-ţi facă rău optează pentru un produs natural: tinctura de rostopască. O găseşti la plafaruri, sticluţe de 50 ml - costă în jur de 8 lei. Aplică pe pete cu o pompiţă sau un disc de bumbac (cosmetic). Eu folosesc proaspătă (au părinţii în grădină) pe mâini. 
Pistruii nu voi încerca niciodată să-i ascund. Nici chimic nici natural.

Eu zic că sunt foarte sexy (pistruii - ce credeai?)! Cui nu-i place să NU se uite!
Tu ai vreo părere în merit?  

Post a Comment

2 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>