Plan de bătălie pt Sf. Valentin

Disclaimer:
Minorii între 17-18 ani trebuie să fie acompaniați de părinți, sau o rudă mai mare: adultă, responsabilă, pe cât posibil. Dacă ai peste 18 ani, mergi mai departe. Dacă nu... NU!

Prima parte aici: Sfântul Valentin, ghid de supraviețuire pentru femeile singure.

După ce ați format grupul de 2-10-20 fete bătrâne...
Nu sunteți fete bătrâne, aveți numai 18-30-40-50 de ani! Scuze. Dar nu contează vârsta! Nu mă mai întrerupe, ce naiba? Nu mai termin niciodată așa!

Căutați un loc unde să vă adunați. Casa uneia dintre voi este ok. Numai să NU existe bărbați în jur. Să nu cumva să vă saboteze și să vă umple casa cu macho meme; MEN, voiam să zic.

Luați o foaie de hârtie și un pix, bun și creionul, și-ncepeți să faceți planul de bătălie. 

Vă împărțiți câte o temă: unele dintre voi cumpără băutură, da, super alcoolicele merg foarte bine: Jack Daniels, Grants, Teacher, nimic fițos. Lichioruri, coca cola.
Stai, asta nu face parte din sera super alcoolicelor. Scuze. Pentru mine, da.
Evitați șampania, vinul spumant. Nu aveți nimic de sărbătorit! Sunteți singure, nu vă vrea niciun mârlan, deci, cumințele, mute, bune și la supermaket!

Altele cumpără ciocolată. Bomboanele cu lichior sunt cele mai indicate!
--- Cum adică „ești la dietă”? Doamne ferește! Cum să fii la dietă pe 14 februarie? ACUM ești la dietă, în acest moment o-ncepi. Iaurt, fructe, semințe, ovăz, ceai verde la greu. Măcar 7 zile!!! --- Clar? Fii atentă, că nu-i de joacă.
--- Ce, vrei să devii batoză și să nu te mai curteze nimeni până la 100 de ani? Cum am pățit eu? Băi, fii serioasă! Tu știi ce greu îmi este? Plâng toată ziua... :D
Ori poate vreți prăjituri. Bune și alea. Cu multă frișcă, ciocolată, rom, calorii și toate cele.

Altele se gândesc să cumpere pizza, sau o fac acasă. Ori sarmale, orice vă place, orice aveți chef, și orice vă permite buzunarul. Dacă totuși nu vă permiteți prea multe, borșul cu fasole și ceapă, barabulele fierte cu mujdei, paste cu ulei de măsline, totul merge de minune. Veți fi atât de amețite, că nici nu va mai conta ce aveți în lingură, sau furculiță.
Chips-urile sunt un MUST. Luați-vă cu găleata! Evitați semințele. Nu-s pt fete speciale ca voi.

Unele caută filme de comedie. Filmele de dragoste sunt interzise. Nu cred că trebuie să specific asta. Doar nu sunteți masochiste!!! 
În casetă, Dvd, la Tv, și unde mai credeți voi că se pot găsi. Nu are importanță dacă le-ați mai văzut. Numai să fie de râs. Cu Jackie Chan, de ex. El nu-i macho man, nu vă pot veni „pofte”. 
Nu vă pot da titluri pt că cele ce-mi vin în minte, au TOATE câte-o poveste de dragoste inclusă. Nu știu de ce naiba oamenii nu fac și ei filme pentru single și disperate ca noi. Dar, aveți timp câteva zile să găsiți filme „love free”.
Și acum, dacă nu aveți unde să mergeți în seara/noaptea aia, veniți la mine! 

Nu uitați, bărbați nu sunt toți la fel, unii sunt mai porci decât alții. 

Daca iti place sa citesti in engleza si esti interesat de perioada comunista, arunca o privire la scurta mea carte (eBook) publicata pe Amazon. Este un fragment din viata de la tara. Si daca te lasa inima, nu ezita sa lasi o scurta recenzie. In asa fel ma ajuti sa-mi ajut parintii.

Te rog, daca ai apreciat, fii generos si lasa un semn (like, share, comment), sau viziteaza-ma pe Facebook, si pe celelalte bloguri ale mele: Gusturile nu se discutaPovestea Isabelei. Iar daca citesti in engleza, arunca o privire pe While I breathe, I hope si pe LinkedIn.
Te astept cu mult, mult drag. Multumesc, om cu suflet.

Post a Comment

12 Comments

  1. In aceste conditii,in spirit de solidaritate, ma alatur si eu :) Imi las barbateii acasa sa petreaca singuri si vin.Eu vin cu bautura :)Cine se mai baga??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce drăguț!!! Merci fain. 1 la număr! Super extraordinar. „It' s a date!” Aha. Mi-a venit în minte un titlu de film An american Carol. Cu Leslie Nielson. OPTIM.

      Delete
  2. codreanu petronela6 February 2014 at 22:13

    eu nu pot veni ca nu sant acasa,poate altadata

    ReplyDelete
  3. oo daaa ma inscriu si eu in acest clan:d abia astept?? deci o facem lata sa inteleg?iuhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. „Clanul femeilor pe care nu le vrea nimeni.” Bravo, bine ai venit. LATĂ, categoric!

      Delete
  4. si euu sii euuu nu pot lipsa cand e vorba de beutura:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te așteptăm cu sticlele pe masă, pardon, în zăpadăăăăăăăăăăăă!

      Delete
  5. abia astept ziua de vineri:d sa vina :D

    ReplyDelete
  6. Am râs cu lacrmi! :)))
    Și asta e genială: „bărbații nu sunt toți la fel, unii sunt mai porci decât alții.” :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. E e e e e, vezi? Cât sunt de genială?! :))))))))))))) Mă bucur că te-am făcut să râzi! Te mai aștept.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>