Sărbătoarea dragostei - În sfârșit!

Pfiuu... de când o aștept. Pfaaaaaaaaai. Nici nu-ți imaginezi!
Peste tot văd pancarte cu expresii:
ești român, sărbătorește pe 24.”
Ce dracu mai este și sărbătoarea asta? Cine a mai inventat-o? Gata cu atâtea inimi că mi se face rău. Mi se urcă glicemia de atâta dulcegărie”. etc.

Băi, tu ăsta care nu vrei să sărbătorești azi: NU O FACE, bre! Nu te obligă nimeni.
Da, comercianții au importat sărbătoarea, zic unii.. și? Cine te obligă să cumperi ceva?
Cum am zis, tu, dacă ai fi comerciant, nu ai profita de orice ocazie care ți se oferă pentru a câștiga? Hai, bre, nu fi ipocrit. Să fim cinstiți!

Personal visam să vină iubitul vieții mele, să mă răpească pentru tot weekendul. Că uite ce bine a picat.
Mă și imaginam cu burta la soare... undeva pe vârful unui munte, în intimitate totală. M-aș fi ras pe picioare, că n-am făcut-o de la Revelion. Poate și sub braț mi-aș fi tăiat „barba”.
Nu știu, dar cred că m-aș fi dat și cu cremă, peste tot. Ca să am pielea moale și catifelată. Să fie faină la atins.
Și-n loc... sunt singură, e frig în casă și afară este o vreme foarte mohorâtă. BUUUUUUUUUUUUUUU! Cu Sfântul Valentinu vostru cu tot!!!
Mă duc să trag o dușcă... stai, e ilegal înainte de 10.
Bine, îmi aștept prietenele și după bem de ne rupem... ne rupem de sărbătoarea asta a naibii.
„Anumea” a fost inventată, bre, să crape fetele bătrâne/singure (ca mine) de necaz.
Offfffffffff
Oricum, mă bucur pentru tine. Dacă ai cu cine și CE sărbători. Că primești cadou sau nu, o floare și-un Te iubesc, tot e ceva.
Deci, îți doresc toată iubirea din lume. Pe bune. Azi și-n fiecare zi a vieții tale. 

Post a Comment

2 Comments

  1. si eu am sarbatorit-o,i-am daruit sotului profilactice,a fost multumit,stii noi deja avem doi copii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un cadou „perfect”. Exact de asta aveți nevoie. El ți-a dăruit o diafragmă ceva? Sau numai tu trebuie să te gândești la „profilaxie”? Este EXCLUSIV datoria femeilor. :D Pffffffffai

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>