Modestă eu

Sunt modestă, toți o știu, :D
Dar dacă beau un rachiu
Limba mi se-mpleticește
Și numai prostii rostește.

Mulți îmi zic că sunt frumoasă,
Dar am gura veninoasă.
Și mai cred că sunt deșteaptă,
Dar numai la sfântu așteaptă.

Euuit la ei cu drag..,
Îmi vine să iau un baltag...
Și oricât aș încerca
Îi dau în dragostea mea.

Ca persoană optimistă
Niciodată nu sunt tristă.
Deseori plâng de necaz,
Altfel n-are niciun haz.

Orice ar fi, sunt tolerantă,
Câteodată aberantă,
Critic pe toți ce greșesc
Lipsuri tuturor găsesc.

Când m-am apucat de scris
Am devenit un proscris,
Vorbele îmi sunt tăioase
Pe alocuri nemiloase.

Și mulți nu au priceput
Că sunt doar la început.
Voi lupta perseverent
Şi v-asigur, coerent.

Împotriva celor care
Nu au măcar o valoare.
(Și se cred superiori
Chiar dacă sunt infractori)

Detest ura-ngrozitor,
Caracterul din topor,
Invidia protuberantă
Că e foarte agasantă.

Totuși, am și calități
Două - trei abilități.
Uite unul din exemple
Ador lucrurile simple!

Iubesc să văd fericiți
Pe toți oamenii cinstiți.
Le stau alături mereu
Și la ușor și la greu.

Și-acum te rog frumos,
Cu glas dulce și duios,
Votează aceste rânduri
Haide, nu mai sta pe gânduri!

Dacă ţi-a plăcut/esti de acord, un like la pagina Facebook, sau orice altă iniţiativă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc.
Si daca esti citesti in englezama gasesti aici: While I Breathe, I hopeTe astept cu drag.

Post a Comment

10 Comments

  1. Hahahah... ce sagalnica esti! Sunt delicioase versurile tale. Amuzante pana la lacrimi! N-am putut sa nu comentez. Mult succesc in toate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Scuză-mă că răspund așa târziu, abia cum l-am văzut. Mă bucur foarte mult să aud asta. Mulțumesc!

      Delete
  2. :))))))))))))))))))) clar ca pana la 1 nu adorm:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Băi, eu scriu ziua, de regulă. Nu tre să stai toată noapte să citești. E și mâine o zi.... Dar merci, asta înseamnă că-ți place ce faci. Mulțam fain. Sunt măgulită.

      Delete
  3. codreanu petronela7 February 2014 at 01:58

    asta da opera,foarte categorica,hazlie, are tot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt o persoană realistă și extrem de conștientă de calitățile, defectele/lipsurile pe care le am. Muncesc în fiecare zi să devin un om mai bun. Păcat că puțini, foarte puțini reușesc să mă vadă exact cum sunt. Merci.

      Delete
  4. am recitit poezia,imi place din ce in ce mai mult,vreau sa vad un volum cat de curand,as vrea sa fiu printre primi cumparatori...cu un frumos autograf ...tricoul e bestial

    ReplyDelete
  5. 41 de like-uri :) Imi place ca ai luat expresii din "cultura" contemporana..si aici ma refer cu precadere la versul "Îi dau în dragostea mea". Foarte fain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vreau să fiu în rând cu lumea. :D Mărturisesc că nu prea am avut ocazia să ascult din cultura asta "contemporană". Cred că a fost o dată, din întâmplare, într-un local public şi mi-a rămas întipărit. Sunt cam sălbatică eu... Mulţumesc mult.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>