Nu iubesc, dar tot exist!

Azi e Sfântul Valentin
Eu deja mă simt „divin”.
Am dormit vreo oră, poate
Și am dat mereu din coate.

Vecinii mei sunt ursuzi
Sunt convinsă că sunt surzi!
Toată noaptea au ascultat
Muzică, dar n-au dansat (pfff).

M-am trezit foarte nervoasă
Și dac-aș avea o coasă...
Flăcările-mi ies pe nas,
Dar să tac, altfel m-am ras!

Cât e ceasul, este nouă?
Parcă mi-e poftă de ouă,
Mămăligă și cu ceapă
Și de un litru de apă.

Însă beau numai cafea
Că nu este ziua mea.
Toți ceilalți sărbătoresc
Dragostea, căci se iubesc.

Dara mie nici ca-mi pasă,
Refuz să fiu belicoasă!
Ziua asta-o voi petrece
Mâncând dulciuri, doisprezece.

Mai târziu m-oi îmbrăca
Și în parc eu oi pleca.
Nu e cald, nu e nici soare, 
Însă drept în ... cot mă doare.

Sunt singură, este drept,
Dar nu stau ca să aștept.
(deloc) În spirit cartezianist
Nu iubesc, dar tot exist!

Pffffffffffffff

Dedicat tuturor celor care sunt singuri.

Fără glumă: Iubiți-vă, fraților! Viața-i foarte scurtă.

Dacă credeți că ați găsit persoana potrivită nu îi dați drumul, însă comportați-vă omenește!

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

Post a Comment

8 Comments

  1. Haiose versuri !...M-am distrat copios !...Mulțumesc !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur să aud asta. Eu trebuie să mulțumesc!

      Delete
  2. ai dreptate,se poate trai si singuri,si chiar bine.se traieste bine si in doi,daca gasesti persoana potrivita.unii au noroc,putini,sa o gaseasca in viata asta,altii niciodata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt perfect de acord. Mulţi oameni sunt nefericiţi în doi, dar sunt şi mai nefericiţi singuri aşa că aleg răul minor. Dintre ei nici nu-şi dau seama cât de răul se simt. Se mint, se amăgesc şi trăiesc istorii imaginare trădând în orice moment: cu gândul, fapta şi cuvântul. Dar... fiecare cu ale lui.

      Delete
  3. pe mine ma deprima acest Sfant Valentin:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ce? Mie nu-mi face nici rău, nici bine. Totuşi, nu se sărbătoreşte ca în afară... încă. Să vezi peste câţiva ani. Pffffffff

      Delete
  4. nu-mi face rau... dar efectiv... nu am nici o atractie... nimic...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pfffffffffffff. N-ai suflet, bre, n-ai. Eşti de gheaţă! :D

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>