Nu îmbătrânesc...

Astăzi este ziua mea,
Multă lume va suna
Să-mi ureze La multi ani,
Fericiti și dolofani.

Deja mama m-a sunat,
Să vadă de m-am sculat,
Să-mi ureze mult noroc
Ca să nu dau pe-un escroc.

Amicii de pe Feisbuck
Mi-au dăruit un ciubuc,
Și mi-au urat numai bine
Zile multe și senine.

Dar eu nu-s prea bucuroasă
Că-i o vreme furtunoasă.
Și nu-mi place cum trec anii
Ș-explodează toții vulcanii.

Că doară sunt scorpion,
Prudentă ca un spion,
Din fire sunt arțăgoasă
Și extrem de belicoasă.

N-o să stau să lenevesc
Și nu vreau să mă gândesc
Că nu mai sunt o copilă
Ba din contră, sunt senilă. :D

Dar pentru că-i ziua mea,
M-oi duce și voi mânca
1 ou și noua sarmale
Că stomacul rău mă doare.

Iar speranța mea rămâne
Să-ncep să câștig o pâine.
Că așa de mult muncesc
Frunțile să descrețesc.

Aș dori să fie pace
Între oameni, dobitoace
Toți să aibă ce mânca
Și de ce se bucura.

Deci vă las cu-aceste rânduri,
Și mă duc să iau 3 scânduri,
16 cuie și-un ciocan,
Și-apoi sun la Vatican. :D

Să trimită un exorcist
Curajos și altruist,
Să se roage pentru mine,
Să-mi fie și un pic bine.

Tot ce vreau e-un mic venit
Nu pe gratis, cuvenit.
Fricile să-mi depășesc
Ce-mi propun să reușesc.

(că-i tare puțin ceea ce aș avea eu nevoie). 

Tricoul îl poți  achiziționa de pe Fungift.ro. Magazin on line unde poți găsi mii de idei de cadouri (amuzante, dar nu numai) pentru ORICINE/orice ocazie/buzunar/gust.

Iar dacă vrei să-mi faci mie un cadou un like pe Facebook este suficient. Mulțumesc.

Pentru mai multe sclipiri de geniu vizitează meniul (bară sus) UMOR/Poietism.

Post a Comment

4 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>