Porcul cu coada-n față


Merg agale pe un drum,
Fața mi-e plină de scrum,
Părul lung e nespălat,
Îmbrăcată-s c-un halat.

Mă-ntâlnesc cu un bărbat,
Ce se apropie turbat,
Întinde mâinile spre mine
Parcă eu i-aș aparține.

Mă uit la el speriată,
Că doar sunt o simplă fată,
Și încerc să-l țin departe
Cu vorbe dulci și sărate.

Măi flăcăule ciudat,
Ce-i cu tine, ce-ai păpat,
De îți pute gura așa?
Du-te, bă, de ți-o spăla!

Că eu nu te pup, să mor!
Pleacă, că iau un topor
Și te alerg prin grădină,
Mama ei de rogojină!!!

Haide fă, muiere rea
Dă-mi gurița, nu scăpa.
Ce ești cu fundul pe dos?
Haide, dă-ți chiloții jos!

N-ai auzit ce am zis?
Ce te uiți așa pieziș,
Un ochi îl ai la slănină
Și un altul la făină?!

Tu ești porc cu coada-n față

Ce-ți trebuie, o prefață?!
Lasă-mă-n durerea mea! 
Urlu eu în zeflemea. 

N-am nevoie de-un bărbat!

De ce m-ai exacerbat?
Pleacă repede de aici
Că îți arunc cu chirpici.

De atâtea ori ți-am zis,

De n (X?) ori ți-am interzis
Să te apropii de mine,
Dar tu nu te poți abține.

Fete sunt atât de multe

Și cinstite și cornute 
Ce e greu de înțeles?
Dă-te, că merg la cules.

El se uită crunt la mine,

Trece o turmă de bovine,
Mormăie ceva ciudat,
Și pleacă tot asudat. 

Eu răsuflu ușurată,

Dar mă-mpiedic și cad lată
Pe pietrișul de pe stradă,
Că nu era promenadă. 

Uite-al dracului tâmpit,

Măcar nu m-a căsăpit
Că așa-i la modă, frate
Să omori pe săturate.

Dacă femeia te lasă,

Că de altul e atrasă,
Ia un topor și-o pălește
Că așa e omenește.

Mă ridic cu greu de jos,

Vânăt e stratul adipos,
Mă scutur de praf și sânge
Fug, că doară m-o ajunge.

Mă-nchid repede în casă,

Că oi fi eu bărbătoasă,
Dar c-un prost să nu te pui,
Că te umple de cucui.

Primul tricou îl poți achiziționa de pe Fungift.ro, al doilea de pe Tshirt FactoryMagazine on line unde poți găsi mii de idei de cadouri (amuzante, dar nu numai) pentru ORICINE/orice ocazie/buzunar/gust.

Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.

Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.




Post a Comment

6 Comments

  1. porcul cu coada in fata:))) porcul cu perdea in fata:)))

    ReplyDelete
  2. asa e,prea multi violentatori ,tu ai scapat cu bine.au nevoie de pedepse mult mai mari.al doilea tricou e super.poiezia e teribil de amuzanta,chiar daca trateaza un act criminal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt doar versuri ironice. Nu m-am aşteptat ca cineva să se gândească la viol!!!

      Delete
  3. Inspiratie din intamplare reala? daca da atunci nu stiu dacavsavte felicit de poezie sau sa zic de "violatorii" astia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici pe departe! Nu m-am gândit că va fi interpretat ca o tentativă de viol. Este doar ironie inspirată la întâmplările din ziua de azi.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>