Între bloggeri

Între bloggeri ne iubim,
Ne votăm și ne bârfim,
Comentarii dulci lăsăm
Și pe mulți îi alintăm.

Dar în fundul inimii
Suntem plini de bălării,
Ca oricare om pe lume
N-avea teamă, nu dau nume.

Participăm la concursuri
Unii în proză, alții-n versuri,
Arătăm că știm ce vrem
Și ne-mpingem la extrem.

Unii se pricep prea bine,
Virtualul le-aparține.
Scriu frumos și iau și premii
Fermecând admiratorii.

Recunosc: n-am nicio șansă,
Că-s retrasă și etanșă,
Niciodată n-oi putea
Să înving pe cineva.

Nu stau ca să fac ovații
Că n-am multe aspirații,
Dacă-s aptă s-o vedea.
Până-atuncea... pa, pa, PA.  

Post a Comment

8 Comments

  1. te pup pa pa nanana tee pup pa paaaa

    ReplyDelete
  2. codreanu petronela7 February 2014 at 02:20

    ai talent,chiar ai talent,pa pa pa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu zici? Nu sunt sigură. Îmi mai vin idei așa. Boh. Curios.

      Delete
  3. Ha ha! Ba ai multe sanse..si in proza si in versuri ? :P :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ehehe... fără public pot să scriu romane mai ceva ca Dostoevskij că nu mă bagă nimeni în seamă. Mulțam fain.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>