1 iunie - ziua internaţională a copilului

1 iunie este ziua internaţională a copilului. Toată lumea știe!

Mamăăăăăăăăă, ce mi-e ciudă că nu sunt şi eu copil acum... Să am şi eu o piscină, să pot să mă joc şi eu cu păpuşi magnifice.
Am avut doar una, când eram mică. Era mai „mare" decât mine. 
Când sora mea mi-a zis să mă uit pe hol, în semiîntuneric, mi s-a părut că era un copil şi-am întrebat cine e. Când m-am dus lângă,să o iau de mână am crezut că-i o statuie de ceară. Brunetă cu părul lung. Frumoasă foc.
După câteva săptămâni, am pus-o pe o masă, afară, lungită. Când m-am întors să o iau, am găsit-o fără cap. M-am îngrozit teribil. Şi acu-mi bate inima când îmi amintesc. Ce experiență traumatizantă.
Acum... nu cred că le mai cad capurile aşa... Cel puţin, sper.

Uite câte magazine on line comercializează jucării, haine și tot ce-i trebui (sau nu-i trebuie) unui copil.

EduClas. Pe toate gusturile și pt toate buzunarele!


3Pitici - au și articole pentru mămici.

Nici Best kids Nu glumeşte! WOW. Câte oferte/reduceri/promoţii!!! O imensitate de jucării pentru toţi copiii.

Personal, aş recomanda şi nişte cărţi de colorat de pe Bookcity, care împachetează gratuit orice carte sub formă de cadou.
Atenţie la detalii.

La mulţi ani fericiţi, dragi copii! Să aveţi părinţi buni, generoşi şi responsabili.

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva = Cum să uiți pe cineva, Imi = Îmi, Curatat = Curățat
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb.


Frumoasa mea nepoata cu splendidul meu stranepot care creste vazand cu ochii.


Post a Comment

1 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>