Vegis - produse naturiste

Am scris alaltăieri despre faptul că am decis să-mi rezolv unele probleme de sănătate prin intermediul plantelor/semințelor = a naturii în general.
Am colesterolul ridicat de când mă știu. Și nu pentru că mănânc gras sau prea multe dulciuri. Nu, este o „problemă de familie”.
Apoi mă simt slăbită, anemică, mereu obosită în ultima perioadă. Și mai sunt câteva, dar nu vreau să intru în detalii. Nu despre mine sunt aceste rânduri, dar despre un magazin naturist foarte interesant.
Dat fiind faptul că sunt extrem de mulțumită de modul în care au gestionat comanda mea, am decis că merită să scriu mai mult.
Așadar, Vegis.ro este un magazin naturist care comercializează o gamă foarte largă de produse: ceaiuri, suplimente alimentare, tincturi, uleiuri extrase la rece, semințe, fructe/legume uscate, produse alimentare, mirodenii, sucuri, cosmetice, etc, etc, etc.
Am intrat căutând semințe de in și susan. Am rămas impresionată de câte detalii se pot găsi sub fiecare produs pe care îl comercializează.
Fiecare ceai/plantă/aliment, etc. are o descriere completă. La ce ajută/se folosește, dozele, contraindicații, etc. O adevărată Wikipedia a produselor naturiste.
Sunt multe magazine/plafaruri de genul, dar niciunul (pe care să-l cunosc și eu) nu este atât de complet în toate. Transparență totală! 
Detest să merg în magazine „fizice” și să întreb vânzătoarea ce îmi recomandă pt cutare sau cutare problemă. De multe ori am primit indicații greșite și de multe ori am cheltuit sume frumușele și nu mi-au dat gratis nici măcar un ceai. Cum s-ar face în străinătate. Nimic, ba chiar am avut parte de o „tratare” rece, lipsită de amabilitate. Pe când pe Vegis ai parte de tot ce-ți dorești. Stai frumos în pat, sau pe scaun și dai click căutând exact ce ai nevoie. Trebuie doar să scrii ce cauți, ce probleme ai și imediat îți apar diferite opțiuni.
Toate produsele au fost ambalate cu mare grijă/atenție. Coletul s-a prezentat la ușa mea (prin firma de curierat Cargus), în 28 de ore de la plasarea comenzii, în perfectă stare și sunt foarte mulțumită.
Deoarece am comandat de peste 150 de Ron, am beneficiat de transportul gratuit. Dar ar costa 9,90 Ron, deci nu foarte mult oricum.
Au multe oferte 1+1, reduceri la foarte multe produse.
Am cumpărat de toate: uleiuri, săruri, ceaiuri, semințe, suplimente, cosmetice. Abia aștept să le folosesc!!! Merg să fac o baie cu săruri din Himalaya și să folosesc noul șampon tot Himalaya.
O zi superbă!!!

Am rămas foarte plăcut impresionată și am vrut neapărat să scriu despre experiența mea. Nu multe magazine on line mi-au stârnit entuziasmul așa.

Post a Comment

4 Comments

  1. ma bucur ca esti multumita! de ceea ce ai cumparat!:*

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate, e un site foarte ok. Si eu am comandat de la ei si am fost foarte multumita. Coletul a ajuns la mine in 2 zile dar adevarul e ca stau ceva mai departe de oras. Totul ok, produse super misto. Ce imi place mie fata de restul site-urilor de genul asta e ca mereu aduc produse noi si te anunta saptamanal de noutati si promotii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, gândesc acelaşi lucru. Chiar alaltăieri mi-a ajuns un alt pachet şi sunt la fel de mulțumită. Complet de acord. Păcat că nu mulţi ştiu de el. Eu am experienţe tare neplăcute cu plafarurile "fizice". Am luat produse expirate (de 2 ani) şi când m-am dus să le spun, au strâmbat din nas. Plus că o soră de-a mea a cheltuit vreo 800 lei într-o zi şi nu i-au dat nici măcar un ceai gratis (cum s-ar fi făcut în afară, de ex). Aici nu se va întâmpla niciodată aşa ceva. Mulţumesc tare mult.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>