Platformele-s la modă

Se poartă platformele anul ăsta! Cum adică anul ăsta? Ce vor să zică?!
Eu le port de vreo 8 ani, încontinuu. Am câteva perechi de sandale de care nu mă pot despărţi. Că-s la modă sau nu, eu le port. Mă refer la platforme ca astea din imagini, evident.

Toate magazinele (on line sau nu) propun fel de fel de modele şi culori. Eu le prefer cât mai colorate. Roşii, portocalii, verzi, galben. Anul trecut mi-am căutat o pereche, in magazinele "normale", o groază de timp. Şi n-am găsit. Dar acum am descoperit magazinele on line. Şi aici poţi să găseşti tot ce vrei. Preţuri pentru toate buzunarele. Un paradis pentru iubitoarele de încălţăminte. O fi vreo femeie care să nu iubească aşa ceva? Mă, ce-o fi în capul nostru?!

Fashion up - ador magazinul ăsta. Branduri originale, diferite reduceri, preţuri delicioase!

Readytowear.ro - Ca mai sus, produse autentice cu preţuri atrăgătoare.

Atenţie la toate detaliile.

În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (sau esti de acord) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Post a Comment

2 Comments

  1. Alexandra Enasoae6 February 2014 at 11:35

    chiar sunt la moda si cred ca mereu vor fi

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>