Murphy şi ironia soartei

Cine este Murphy?! A fost, mai bine zis, un inginer american care a cules mai multe adevăruri ironice. L-am descoperit de foarte mică şi maximele lui mă făceau (încă mă fac) să mă tăvălesc pe jos (de râs, maliţiosule).

Imediat după ce ai reuşit sa pui lucrurile cap la cap, cineva (ceva, în acest caz specific) îndepărtează capetele.”
Dacă ceva poate să meargă prost, va merge prost”.

Cea mai recentă "istorie"..
Am făcut curăţenie vreo 4 ceasuri.
Am scos toate ţoalele din bucătărie (nu am gresie aşa că pun ţoale, că mie îmi plac), am ieşit pe balcon şi le-am scuturat foarte bine. Timp în care mi-au dEgerat mâinile, urechile şi părul din nas. După care am aranjat, cât am putut, această bucătărie – magazin. Părea totul hmmm ordonat.. dacă se poate zice aşa. Un singur lucru deranja această ordine „aparentă”: o pungă cu făină de grâu. Strica armonia magaziei aşa că fug repede să o mut. Nu ştiu cum naiba am luat-o că s-a rupt făcându-se flenduri! Am rămas mută câteva clipe. M-am uitat jos... nu era mm de ţol care să nu fie alb. În toată bucătăria era un fel de ceaţă albă. Am devenit, în 5 secunde, un om de zăpadă.
---„Mă, să-mi trag palme”, îmi zic. „Eu îl omor pe Murphy ăsta. Numai el a putut să prezică o aşa întâmplare! Mai ceva ca Nostradamus.”

Hmm... Nici nu am avut putere să mă enervez. M-am gândit la Murphy... şi nu am putut să nu mă-ntreb dacă, nu cumva, eu am fost aceea care l-a inspirat să scrie această carte.

Aş putea să vă mai povestesc ironii de genul, întâmplate mie, cu sutele.
Dar nu azi... am nişte pâine la cuptor şi nu aş vrea să se facă scrum.

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet, poate) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Post a Comment

5 Comments

  1. Probabil Murphy era un fel de T. Rex!
    Altfel nu pot sa imi dau seama cum s-a intoxicat cand scuturai toalele!
    "Timp în care mi-au digerat mâinile, urechile şi părul din nas"
    Inteleg ca erau mai multi! :P
    Sper ca nu au facut indigestie! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radule... să-mi trag palme!!! Am citit comentariul de vreo 5 ori şi n-am priceput nimic. Nu e prima oară când mi se întâmplă asta. Ce legătură or fi având dinozaurii, m-am întrebat! Scuză-mă dar nu puteai să zici c-am scris greşit o literă!!! Mă... ce naiba mă pui să-mi muncesc creierii aşa??!!!
      Mi-o ieşit peri albi de atâta gândit. Nu ştiu ce-o să mă fac când o să găseşti un alt blog la care să comentezi. (f) Apreciez.

      Delete
    2. Nu am vrut să te supăr! :(
      Sunt eu un pic mai ironic!
      A fost primul animal care mi-a venit în minte! (în stare să digere aşa ceva).
      Oricum este o dovadă că citesc cu atenţie! :)


      Delete
    3. Nu m-am supărat... cel puţin, NU pe tine! Îţi sunt foarte recunoscătoare chiar. Exact... puţini citesc cu atenţie. De aia mi-e frică să nu mă abandonezi!!! (f) Ps... Nu sunt sigură că un T Rex m-ar digera pe mine. Mai mulţi... poate, dar nu cred. Trebe' o fiinţă extraterestră. :p

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>