Friday, 11 April 2014

Meşterul Manole

E vineri şi afară plouă,
E mult trecut de ora nouă.
Mă uit pe geam cum se izbesc
Picurii (pauză) de ce-ntâlnesc.

Am ochii roşii de nesomn,
C-azi noapte un stimabil domn
Nu a dormit cu mine-n pat,
Nu, mult mai rău, a tot ţipat.

La câini, pisici, sau ce ştiu eu,
Secret nu e că-i nătărău,
Nu înţelege că de vină
Este a lui fire misogină.

Cu tot ce mişcă el se ceartă,
La toţi se laudă că-i artă,
Să ştii să urli ca nebunul
Şi, dacă poţi, să tragi cu tunul.

Poliţia l-avertizat,
Dar el e un pasionat,
De zgomote şi de scandal
Bătând recordul mondial.

De aş avea putere eu
L-aş bate cu un melesteu.
Legat, ca un sac de cartofi
Fără chiloţi, fără pantofi.

Apoi l-aş arunca în stradă
Ca lumea-ntreagă să îl vadă.
Şi i-aş lega de gât un clopoţel
Ca la o oaie sau un miel.

Dar pentru că suntem în post,
Mai bine îl evit pe prost.
Că orice-aş face, ori aş zice
Credinţa grav o interzice.

Ce pot să fac e să mă rog,
Sperând să văd un inorog,
Şi oi posti mâncând fasole,
Iubind ca meşterul Manole.

Reacţii:

6 comments:

  1. Ha ha! Greu sa traiesti in blocurile astea comuniste vechi, mai ales cu vecini asa "draguti" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vreau casă-n pădure!!! Că oricum ai da-o, nici la casă-n sate (sau oraşe) nu este mai fain. Fără vecini!!! :D :)

      Delete
  2. de acord,ai pace doar daca nu ai vecinii prea aproape,eu ador sa locuiesc la casa,cat mai izolat,nici feciorii nu-i vreau prea aproape......mai bine pentru ei ,mai bine pentru mine,punct.......de cate ori am locuit intr-un bloc,, vila,doar probleme au fost.......poezioara draguta,un mod inedit de a-ti spune oful

    ReplyDelete
    Replies
    1. Numai persoanele profunde/care au suferit mult preferă solitudinea. Da. Mulţumesc.

      Delete
  3. :)))))) oo ce bine suna o casa in padure suna foarte bine cand te muti sa imi spui si mie:D ca te voi vizita:D:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aşa am să fac. Numai să vii cu puşca, că cine ştie ce monştri se găsesc şi pe acolo. Poate mă transform eu... Buuuuuuuuuuu

      Delete

Articolele sunt gânduri/reflecţii personale, NU lecţii de istorie/viaţă. Tratează-le ca atare. Expresiile ofensive, arogante, triviale NU vor mai apărea pe paginile mele. Te respect = MĂ respecţi!
PS 1 Ca să nu comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu public/răspund (câteva zile) este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.