Iarna din inima mea

E iarnă absolută în inima mea,
Păduri nesfârşite de gheață au pus stăpânire pe ea.

Am sufletul greu, culm de zăpadă,
Dar cine..., cine este capabil să vadă?

Pieptul alb infinit mă apasă,
Mă uit în jur..., nu e nimeni în casă.

Sufăr imens de-o poveste nespusă,
Singură..., zac pe un pat de durere răpusă.

Unde e el..., ce face..., cu cine...
Oare... oare se mai gândește vreodată la mine?!

Lacrimile-mi curg nenumărate la vale
Și imediat se transformă-n superbe cristale.

Cristale de gheață ce intens strălucesc,
Unde ești iubire, cum... cum să te găsesc?

Mă uit într-un punct fix pe tavan,
Ce văd, ce este, oare-i un cal năzdrăvan?

Și dacă îi cer la el să mă ducă?!
Shhhhhh, taci!..șoptește o voce... ce vezi e-o nălucă.

Ce febră ai, și ce nefericită...
Stai, nu te zbate... nu plânge, iubită.

M-auzi?! Sunt aici, nu plec nicăieri fără tine,
Tu... ești esența vieții, ești totul pentru mine!

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.



Post a Comment

14 Comments

  1. Sublima... Felicitari!
    Sandel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Nu știu ce m-a apucat. :D Nebuneala, sigur!

      Delete
    2. O clipă,chiar am crezut ca este vorba despre,,un el",desi știam ca te-ai declarat,,o celibatara convinsă ".Cand colo,ce să vezi,te-a cuprins stare febrilă...si ce versuri,m-au cam plimbat cu gândul...FRUMOS!

      Delete
    3. Ah... Mulțumesc tare mult!

      Delete
  2. Nebuneala cu farmec.
    Cat despre vise implinite sau neimplinite de femei, gasesti asa ceva si pe:
    http://deieri-deazi.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. asta-i capodopera,o adevarata comoara.te rapeste.cand publici cartea ,surioara

    ReplyDelete
  4. Alexandra Enasoae5 February 2014 at 17:24

    Oare ce era daca te faceai,,poiata,, trebuie sa ne mandrim ca suntem moldovence in primul rand... si poezia ce sa pot zic? Un simplu fapt: e superba ca de altfel toate articolele pe care le postezi!

    ReplyDelete
  5. Mi s-a topit inima! Cata sensibilitate, emotii reusesti sa transmiti. Este ceva ce nu am simtit de foarte mult timp. De-a dreptul extraordinar. Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred că lumea nu prea citește poezii. Odată era altfel. Mulțumesc frumos.

      Delete
  6. Frumoasă !...Felicitări și la mai multe !...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Cred însă că a fost doar geniul de „o dată”, din nefericire. Ironia și sarcasmul mă caracterizează.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>