Costume de baie

Da, uite că vine şi vara... cu mult soare şi mare, sau apă... de pârâu, râu, lac sau piscină. Eu o să merg pe malul Moldovei. Cu oile. :D


Hai să vezi ce se poartă anul ăsta. Click pe link-urile de mai jos pentru a vedea modele superbe la preţuri care mai de care mai atractive.
Personal, port ce imi place.

Sevensis, vai dar ce nu găseşti aici??? Te poţi pierde printre paginile acestui site!!! Unii vor saliva la greu. E de înţeles...

Fashion.up - nu mai are nevoie de prezentare, nu? Aici găseşti costume de baie originale, branduri de renume, preţuri super atractive.

Când alegi, totuşi... gândeşte-te că vei intra în apă cu el şi albul se cam învineţeşte. Vorbesc din experienţă.

O vară fierbinte... (pe gustul tău de fapt), îţi doresc.

Post a Comment

3 Comments

  1. Eu mi-am cumparat produse de pe dinashop si sunt ffff multumita atat de produse cat si de reduceri. Sunt clienta lor de vreo 2 ani. Ii recomand

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc frumos pentru mărturie. Apreciez foarte mult. (f)

      Delete
  2. ce bine arati! si costumul e superb

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>