Multumesc si La multi ani Fericiti!!!

Țin neapărat să Mulțumesc din suflet celor care m-au susținut și încurajat în anul ce-a trecut.
Fiecare like/share/comment mi-a dat puterea de a merge mai departe în această grea misiune de blogger amator.
Nu am avut alte satisfacții în afară de asta.

Nu mi-am depășit temerile și nu am putut să-mi găsesc un servici ca să-mi câștig existența. Poate nu m-am străduit prea mult, nu știu.
De aceea îmi reînnoiesc dorințele de anul trecut și îmi propun să mă arunc în muncă corp și suflet.
Voi face tot posibilul să reușesc și sper să vă am alături.

Mulțumesc!

Doresc tuturor un Nou An SENIN, mai bun ca cel care a trecut. Infinit mai bun.
Tot ceea ce vă propuneți să reușiți. Și poate veniți să-mi spuneți și mie. Cum ați făcut în trecut.

La mulți ani FERICIȚI!!!

Post a Comment

3 Comments

  1. Eu cred ca trebuie sa-ti multumesc. Esti un blogger ce merita urmarit. In fiecare zi ma surprinzi cu ceva nou si profund. Mult succes in noul an!

    ReplyDelete
  2. multe succesuri pe mai departe!:*

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>