Etichete


Nu mă refer la etichetele de la îmbrăcăminte, ci la etichetele pe care noi, oamenii, le punem lucrurilor/faptelor sau (cel mai des) semenilor noștri. 
Am mai scris despre asta, dar nu este niciodată de ajuns.
Obișnuiam să fac și eu așa ceva; da, când aveam 20 de ani și nu știam ce știu acum.
Cu timpul, am învățat că niciodată nu trebuie să etichetezi o persoană fără să ai foarte multe informații la dispoziție. Chiar și atunci ar trebui să eviți/să te împotrivești tentației, cum am scris aici
Și totuși, marea majoritate nu se poate abține. Uite câteva exemple (ce mi-au ajuns la urechi) care m-au dat peste cap.

  • Cutare are o facultate, deci e deștept.
    Hmm... și cum e treaba cu diplomele/examenele cumpărate?!
  • Dacă are o diplomă e capabil.
    Ulalala... Idem
  • E șef/conduce = nu cred că a ajuns acolo degeaba.
    Hahaha... ce glumă bună!!! Idem și...
  • Oamenii de la țară beau orice.
    Și ăi de la oraș NU?! Eu sunt născută/crescută la țară și nu beau orice. Dimpotrivă!!!
  • Râde/zâmbește, deci e fericit.
    Sau poate e o mască, din respect și considerație.
  • Se plânge tot timpul, înseamnă că-i este tare greu.
    Poate... sau poate așa s-a obișnuit.
  • E șef/conduce = nu cred că a ajuns acolo degeaba.
    Hahaha... altă glumă bună!!!
  • E frumoasă, deci orice ușă i se deschide.
    Eu cred, mai degrabă, că este ea cea care trebuie să deschidă..., da, PICIOARELE!
  • A înșelat pentru că nevasta/soțul nu-i dă ce are nevoie.
    Aici am surâs dureros. Câteodată e așa, dar, de cele mai multe ori, NU. Se înșeală pentru că suntem slabi, nu vrem să luptăm împotriva tentației. Nu avem respect/considerație/morală/conștiință = ne doare-n pix.
  • Are BMW = e bogat.
    Râs isteric. Unii n-au bani să-și plătească benzina c-au investit tot în bolidul ăla.
  • Uite ce haine de firmă are! Își permite.
    Sigur... părinții își rup oasele-n străinătate... spală pe jos, se umilesc ca să ofere celor rămași în țară lucruri ce ei nu și-ar permite niciodată.
  • Ce casă mare!!! Câștigă foarte mult (ca mai sus).
    Da, unii chiar câștigă. Alții se umplu de datorii pe toată viața din dorința de a arăta celorlați că pot și fac. Bravo!
Exemplele pot continua la nesfârșit, dar mă opresc aici.
Dacă ești de acord, un like la pagina Facebook ar fi apreciat. 

Post a Comment

1 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>