Genţi şi poşete cu "greutate"

Cred că am vreo 50-60 de genţi/poşete. De toate felurile, culorile, materialele. Şi totuşi... mai tot timpul, folosesc doar una. Roşie, din material textil. Mama zice că-i o cârpă. Mie-mi place. :D
Dintre toate acestea am cumpărat doar una (acum vreo 8 ani, de pe un magazin on line în Italia). Restul sunt cadouri de la surori, prietene.
Astăzi am văzut nişte genţi foarte interesante, ce mi-au plăcut mult şi-am zis că merită să vorbesc despre ele.

Fashion up - are de toate pentru toți. Genţi originale, mărci de prestigiu. Merită să arunci o privire. Sunt un client mulţumit.

B-mall.ro - un adevărat mall. Cu o gammă foarte variată şi imensă de produse. Este super aprovizionat.

Readytowear.ro - ca ma sus!!! Prea frumoase!

Atenţie la orice detaliu!

Uitam.
Vrei să-ți îmbunătățești pronunția în engleză?

Nimic mai simplu. Citește (în Engleză , doar nu în Chineză!) cu voce tare.

Cărțile mele sunt absolut perfecte pentru așa ceva. Sunt foarte ușor de înțeles pentru că sunt concepute special pentru poligloți, trigloți, etc. Deci pentru toți vorbitorii de limbă engleză de orice nivel.

Nu e nevoie de Kindle sau cum zic ei. Se poate citi pe orice celular "deștept," PC, laptop sau tabletă.
Dacă nu merge, instalează aplicația de pe Amazon. Nu știu cum se face că eu n-am celular "deștept."
Merge pe calculator fără aplicație. La mine cel puțin.
Asta e valabil pentru orice carte în format electronic. Tot ce ai nevoie, este un cont pe Amazon.com.


Te-ai abonat la newsletter? 
Cum adică, Nu?
Tu glumești!
Apasă aici, lasă-ți email-ul și primești Gratuit 10 Metode/Remedii/Tratamente Naturiste – plus câteva idei si recomandări prețioase – în format PDF. 
Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.

Dacă te lasă inima să mă susții, vizitează-mă pe authorcristinag.blogspot, Amazon, Goodreads și unde mai crezi tu.
Iar dacă-ți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie? 
Caută-mi numele – Cristina G. – în Google (sau orice alt motor de căutare ce folosești tu).
Sunt peste tot.

Da, și văd ce faci, să știi. :p



Post a Comment

2 Comments

  1. Frumoasă geanta de la Levi's! E singura pe care-am purtat-o de când am comandat-o!!! Merci pentru link!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur să aud asta. Da, am văzut-o şi eu. Superbă! :))

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>