Saturday, 18 May 2013

Genţi şi poşete cu "greutate"

Cred că am vreo 50-60 de genţi/poşete. De toate felurile, culorile, materialele. Şi totuşi... mai tot timpul, folosesc doar una. Roşie, din material textil. Mama zice că-i o cârpă. Mie-mi place. :D
Dintre toate acestea am cumpărat doar una (acum vreo 8 ani, de pe un magazin on line în Italia). Restul sunt cadouri de la surori, prietene.
Astăzi am văzut nişte genţi foarte interesante, ce mi-au plăcut mult şi-am zis că merită să vorbesc despre ele.

Fashion up - are de toate pentru toți. Genţi originale, mărci de prestigiu. Merită să arunci o privire. Sunt un client mulţumit.

B-mall.ro - un adevărat mall. Cu o gammă foarte variată şi imensă de produse. Este super aprovizionat.

Readytowear.ro - ca ma sus!!! Prea frumoase!

Dasha.ro - Pffffffff. Ce interesant! Trebuie să vezi!

Atenţie la orice detaliu!

Reacţii:

2 comments:

  1. Frumoasă geanta de la Levi's! E singura pe care-am purtat-o de când am comandat-o!!! Merci pentru link!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur să aud asta. Da, am văzut-o şi eu. Superbă! :))

      Delete

Articolele sunt gânduri/reflecţii personale, NU lecţii de istorie/viaţă. Tratează-le ca atare. Expresiile ofensive, arogante, triviale NU vor mai apărea pe paginile mele. Te respect = MĂ respecţi!
PS 1 Ca să nu comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu public/răspund (câteva zile) este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.