Femeile NU vin pe de Venus!

Nu bărbați, nu venim de pe o altă planetă și nu vorbim o altă limbă! 
Pur și simplu NU VREȚI să ne înțelegeți! 
De ce să vă bateți capurile când puteți să jucați de-a criminalii în serie? 

Cineva mi-a recomandat să citesc cartea scrisă de John Gray: Bărbații sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus. Am citit-o chiar de mai multe ori, plus variante. Am și scris de câteva ori asta.
Întrebarea mea este:
--- CÂȚI BĂRBAȚI au citit-o? CINSTIT?!!!
Câți dintre toți cei care se agață de această afirmație, au avut bunăvoința s-o citească?
Nu NUMAI femeile au datoria de a învăța să tolereze (și să accepte cu zâmbetul pe buze) toate măgăriile pe care le face un bărbat, și invers este valabil.
Unde este dreptatea în asta?
Da ,știu: „nu există dreptate pe lume”.
Nu m-am născut ieri, frate. Nu veni cu astfel de banalități!

Recomand cartea din toată inima mea. DAR la amândouă speciile. Nu numai femeilor. Că nu facem nicio treabă așa. 
Femeile vor citi și vor încerca să se resemneze. Le vor căuta scuze, (cum scrie în carte) le vor da mai mult credit, vor încerca să fie mai tolerante, mai răbdătoare, mai iubitoare și înțelegătoare.

Dar ce, bărbații NU AU CREIER? Sunt toți analfabeți și nu pot citi și ei o carte?
Ei nu trebuie să știe de ce femeia se comportă cum se comportă?!

Bărbații au dificultăți în a recunoaște sentimentele ce exprimă fața/ochii unei femei.”
Asta au descoperit oamenii de știință în ultimii ani.
Însă asta se știe de când e lumea și pământul. Ce dracu mai pierdeți vremea cu astfel de studii?!

SOLUȚIILE, unde sunt soluțiile, frate?

Vin toți cu fel de fel de scuze legate de memoria genetică a omului.
„Că nu e vina lor, NU, așa sunt predispuși genetic. Că la începutul evoluției umane ei erau vânători și aveau grijă de familii.”
Păi, și-n atâtea milioane de ani de continuă evoluție BĂRBAȚII nu au învățat NIMIC despre femei?
---DE CE? Cine le-a interzis să nu o facă? Chiar nu pot să înțeleagă femeile, ori NU VOR?!?
O fi bărbatul inferior femeii (intelectual vorbind)? Ori este doar puturos?!

„Bărbații înțeleg mai bine sentimentele bărbaților.”
Era cât pe ce să zic ceva, însă mă abțin, din respect pentru grupul de persoane la care m-a dus involuntar gândul.

Bărbați, NU devenim isterice degeaba! Întotdeauna există un motiv! Lipsa voastră de voință, de disponibilitate/atenție/interes, de sensibilitate, de practicitate, de ex.
Vă este mai ușor să vă uitați la filme cu super eroi, mașini, bătăi, idioți, arme, și muieri dezbrăcate, decât să priviți un documentar, să citiți o carte din care puteți ÎNVĂȚA cu creierul vostru despre specia noastră.
Puteți să vă uitați la ce dracu vreți (n-am nimic împotrivă. Și eu mă uit la Supernatural), dar dedicați-ne și nouă CEVA din timpul vostru. Noi vi-l dedicăm TOT.
Arătați că VREȚI să ne înțelegeți, și noi vă vom fi veșnic fidele.
Suntem CĂRȚI deschise, nu numai picioare!

Dacă noi putem să vă înțelegem, o facem pentru că VREM. Ne străduim pentru a fi „pace între dobitoace”. Însă nu este NUMAI datoria noastră, dar și a VOASTRĂ.
Că dacă nouă ne este mai ușor să vă înțelegem este pentru că VĂ iubim! WTF?

Femei, dați bărbatului să citească aceste rânduri. Obligați-l, dacă trebuie. Amenințați-l cu lipsa sexului, a mâncării, a părinților, etc. Dar SĂ CITEASCĂ, dacă vă iubesc.
FAPTE, bărbați, fapte, NU VORBE! Și nu mâine, dar AZI, acum! Nu fiți mârlani. 

UITAM să precizez că fac referință la acele femei care vorbesc DESCHIS cu bărbatul. Care spun clar și concis ce ar vrea, ce le doare, ce nu le place, ce se așteaptă, etc.
--- FEMEI, bărbații nu înțeleg aluziile (decât dacă-s porcoase), insinuările, etc. Nu pretindeți de la bărbați să citească în stele. FIȚI deschise, vorbiți clar, spuneți DA, sau NU când chiar asta vreți să spuneți. Nu vă botoșiți când spuneți nu, și NU primiți. La naiba!
Nu cred că trebuia să specific asta. Deja mi-au sărit în cap bărbații. Și pe bună dreptate. Unele femei se așteaptă ca bărbatul să fie un fel de vrăjitor. Nu, nimeni nu are puteri magice!

Cartea costă 25 de lei și orice OM de pe planetă (femeie ȘI bărbat, căsătorit sau nu) ar trebui să o aibă pe noptieră. Mai ceva ca BIBLIA. Asta îți dă răspunsuri CONCRETE, însă NUMAI dacă vrei să le găsești. Ori vorbește cu partenera, sora, prietena și ASCULTĂ. Sau vin-o aici, am și eu răspunsuri. Aproape 20 de ani din viață mi-am dedicat studiului comportamentului uman. 

Post a Comment

8 Comments

  1. nu fiti marlani ce tare suna asta:)))) sa doarma cu ea sub cap eu zic:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am ajuns la concluzia nefericită că dacă bărbatul nu poate înțelege femeia este pentru că NU VREA, pur și simplu. Refuz să cred că nu-s capabili intelectual! Atenție însă, mă refer la femeia care-i spune CLAR în față ce-i place, ce o doare, ce ar vrea. Că sunt și femei care pretind ca bărbatul să citească în stele. În stele NIMENI nu poate citi.

      Delete
  2. Sau de ce nu:
    Am ajuns la concluzia nefericita ca daca femeia nu intelege barbatul este pentru ca NU VREA, pur si simplu .....
    Exemple si pe :
    http://deieri-deazi.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt absolut de acord! Orgoliul, aroganța, încăpățânarea, prezumția, etc. Toate aceste trăsături/caracteristici ale persoanelor (de ambele sexe) fac imposibilă ajungerea la înțelegeri de comun acord. Lipsa de maturitate își spune cuvântul. Să fie clar, NU APĂR pe nimeni care REFUZĂ să înțeleagă! Că-i femeie sau bărbat. Sunt feministă, nu fanatică, nu absurdă. Realistă. Și ce-am scris în articol scriu din experiență. Niciodată nu am avut de-a face cu un bărbat care a vrut să mă-nțeleagă. Și eu sunt extrem de clară, directă, concisă. Zic exact ce vreau, ce nu vreau, ce mă doare. Și totuși au REFUZAT să înțeleagă. Și-atunci n-am avut încotro decât să ajung la concluzia asta.
      Și să fim onești: peste tot se vorbește numai despre BĂRBAȚI că nu înțeleg femeile. Viceversa foarte rar, poate numai în tribunal (din nefericire).
      Mulțumesc pentru link, am să mă uit. Evident că fiecare are versiunea lui. :)

      Delete
  3. codreanu petronela10 February 2014 at 14:30

    de 25 ani ii spun sotului cum as vrea,cum n-as vrea dar parca vorbele mele se lovesc de un zid.Cand l-am intrebat cum ar vrea sa ma comport,cum ar vrea sa fiu,mi-a raspuns ca asa cum sant,fac,ma comport, e bine asa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din nefericire, unii bărbați (nu toți, evident) nu sunt mulțumiți nici așa nici așa. Habar nu au ce vor. De unde știi? Poate chiar îi place. Norocu (sau ghinionu) tău.

      Delete

  4. Mie mi s-a recomandat cartea ,,Barbatii sunt de pe Marte, femeile de pe Venus", de John Gray. Mi-a placut foarte mult, mai ales ca am inteles cum gandesc femeile. L-am urmarit pe John Gray si in Videouri si a fost o adevarata placere sa il urmaresc. Am vazut ca anul acesta vine si in Romania, (http://www.traininguri.ro/iubire/). Ma bate gandul sa merg! Nu pot spune ca am probleme in relatie, insa cred ca totdeauana este loc de mai bine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este un om extrem de intelept. A scris bine, dar oamenii nu asculta. E si greu, nimic de zis. Orice relatie are probleme, dar, da se poate si mai bine

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>