Măgarul bavarez

Tu ești grasă și frumoasă
Dar ești tare arțăgoasă
Ce te superi când îți spun
Că eu sunt al tău stăpân?

Nu-nțelegi că-mi aparții
Numai mie, nu oricui
Din momentul ăla-n care
Mi-ai apărut în cărare?

Ne-am privit, ne-am flocoșit,
Și amândoi noi am roșit,
Atunci când ai lunecat
Pe banana ce-ai mâncat.

Îți amintești când ne-am dus
Să privim acel apus?
Te-ai lipit de mine strâns
Și ai izbucnit în plâns.

Mi-ai jurat că mă iubești
Și vrei o nuntă din povești.
Tremura șunca pe tine
Fusta îți stătea pe vine.

Acuma tu delirezi,
Că nu vrei să mă mai vezi,
În patul din casa mea
Vrei să dorm pe dușumea.

Măi Ilie Pintilie,
Îți dau una-n-scăfârlie
De te-nvârți ca-un titirez,
Măgarule bavarez!

Ce-i cu tine? ești ciudată,
Nu fugiseși niciodată!
Și doar ieri jurai solemn
Că-ți place picior de lemn.

Da, da ieri aveai mulți bani,
Lunca plină de ciobani.
Astăzi ești în închisoare
Nu mai ai nicio valoare!

Tricoul îl poți achiziționa de pe Tshirt FactoryOptimă idee de cadou pentru ORICINE (apreciază umorul).

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet poate/sper) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Pentru mai multe sclipiri de geniu vizitează meniul (bară sus) UMOR/Poietism.

Post a Comment

1 Comments

  1. in padure pe carare mai mai:)) in padureee pe caaraaree mama ma tinea de mana:))) mana caii vizitiu s-ada o bere blagagiu:)))

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>