La mulţi ani, FEMEIE!

E ziua femeii, a mamei.
Plec la părinţi. Să o felicit pe mama şi cumnata mea. Restul surorilor nu sunt în ţară.
Îţi urez ŢIE, femeie si/sau mamă, un sincer LA MULŢI ANI!
La mulţi ani fericiţi, mamă!
La mulţi ani fericiţi, Cicy!
La mulţi ani fericiţi, dragele mele surori, nepoate!
La mulţi ani fericiţi, prietenelor mele virtuale de pe Facebook/prietenelor din viaţă!
La mulţi ani fericiţi, femeilor ce mă urmăresc şi mă citesc cu răbdare şi toleranţă!

Pentru mama
Asa era mama în vremea copilăriei mele, plina de minunăţii, pe cât îmi aduc aminte; şi-mi aduc bine aminte, caci braţele ei m-au legănat când îi sugeam ţâţa cea dulce şi mă alintam la sânu-i gângurind şi uitându-mă în ochii ei cu drag! şi sânge din sângele ei şi carne din carnea ei am împrumutat, şi a vorbi tot de la dânsa am învăţat.” (Ion Creanga)
Citat luat de pe Creştin ortodox.

Florile/imaginile (felicitări) sunt de pe Icon Archive.

La mulţi ani SENINI!

Pentru mai multe felicitări (cu toate numele pe care mi le-am putut aminti), vizitează pagina Facebook.   

O zi spectaculară îţi doresc!
Iubire, pace şi înţelegere de acum şi până-n veac.

Post a Comment

4 Comments

  1. La Multi ani tie si tuturor doamnelor si domnisoarelor care te citesc!!!

    ReplyDelete
  2. La Multi Ani doamnelor si domnisoarelor!Sa aveti o primavara frumoasa.

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>