Game over

Un flăcău mi-a zis cândva
Că semăn cu cineva.
M-am uitat la el urât
Voiam chiar să-i sar la gât.

Cum îți permiți măi, Gigel?
Te stropesc cu antigel,
Dacă nu-ți vezi de-ale tale
Lucruri multe și banale.

Tu nu vezi că-s unicat?
Pe față eu m-am spălat,
M-am botezat cu tămâie,
Uite.., miros a... lămâie!

Zicând așa m-ofensezi
Îți dau două de visezi.
Ce, tu crezi că-s paparudă,
Sau poate o baracudă?!

Nu-s bre, frate, copy-cut,
Din ceruri eu am picat!
Mi-s frumoasă ca o zână.
Nu-s gagică de duzână!

Ascult muzică frumoasă,
Atunci când eu dau la coasă,
Din buric dansez voioasă
Când mă-nchide tata-n casă.

Ce te uiți cu ochi holbați,
Bulbucați, roși și drogați?
Ia-mă repede de mână
Că de nu sfârșesc la stână.

Mi-a zis mama dimineață,
În timp ce pleca la piață,
Că dacă nu mă mărit
Mă duce la oierit.

Tu nu mă vrei de nevastă?
Doar mă trag din a ta coastă.
Hai, te rog, nu mă lăsa!
Că-i nebună maică-mea.

De te-nsori cu mine azi
Îți promit că nu te arzi.
Nu-s ca celelalte fete
Mâzgălite și cochete.

Mi-s țărancă gospodină
Sapa știu s-o țin în mână.
Rufele le spăl frumos,
Ba chiar mă pricep să cos.

Bine fă, ne însurăm,
Dar numai dacă dansăm
Pe „muzică" de manele,
Și ronțăim copănele.

M-am uitat galeș la el
Băi, da tare-i mititel!
Am râs strâmb, dar l-am pupat,
Și l-am mângâiat pe cap.

Mijlocul mi l-a cuprins,
Părul îl aveam desprins.
Am plecat, l-am căutat
Pe Salam... și l-am mâncat!!!

Ps. „Versurile” astea au fost scrise în „onoarea” fetei, știi tu care, aia cu nunta, despre care se vorbește la infinit zilele astea.

Update 07-02-2014 Na, că s-a terminat și căsătoria. I-am dat 9 luni de viață, au fost mai rapizi (parcă).

Tricoul îl poți achiziționa de pe Fun Gift ro. Magazin on line unde poți găsi mii de cadouri (amuzante, dar nu numai) pentru ORICINE/orice ocazie/buzunar/gusturi.

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet poate/sper) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Post a Comment

10 Comments

  1. Hahahha, :))))). Da, se crede cea mai cea... ce să mai. Dar la ce e bună fata asta? Mai bine zis, ce are ăla-n cap... Pauză.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i singura... Cine naiba știe? Vreo tactică publicitară, POATE. Dar nu văd sensul.

      Delete
  2. Inca putin si strangi de un volum :)) . Te poti gandi deja la un titlu...eu deja ma gandesc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :). Ok, o să vorbim despre asta. Nu m-am gândit la asta. :)

      Delete
  3. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) mergi la mireasa pentru fiul meu:d stai o saptamana doua si dupa game over:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hopa... ți-ai făcut cont pe Google!!! Pentru mine. Mulțam fain!!!! Dar ce repede citești! Bravo, așa se face! Da, stai o săptămână, însă te cunoaște toată țara bre... :D Visul meu... :D

      Delete
  4. codreanu petronela7 February 2014 at 20:53

    asta chem eu poezie,abia acum le inteleg,vorbe din popor si pentru popor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu știu dacă-i poezie, eu zic doar că-i ironie-n versuri. :)

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>