Sunt recunoscătoare

Ce este Ziua recunoștinței?!
Nu cred că există cineva care să nu fi auzit despre această sărbătoare din filmele americane.
Este o sărbătoare în care se mănâncă curcan. Nu?!
Da, așa este. Dar câți dintre noi am intrat în profundul acestei sărbători? Câți ne-am dat seama că este, de fapt, o sărbătoare a familiei (mai presus de toate)?!
Da, se mănâncă mult curcan (nu numai), dar majoritatea oamenilor fac tot posibilul să fie împreună cu familia la masă. Cum facem noi la Crăciun. NU?!
Numai că noi nu avem o zi în care să ne arătăm recunoștința pentru ce am primit în anul care este pe sfârșite... .

O fi pentru că nu primim prea multe? Posibil.
Ziua recunoștinței are diferite date și motive în SUA și Canada (unde se sărbătorește cu precădere).
A 4-a zi de joi din noiembrie este oficial sărbătoare națională în SUA.
În Canada, ziua de Thanksgiving se sărbătorește în a doua zi de luni din octombrie, ca mulțumire pentru o recoltă bogată.
A doua zi după Ziua Recunoștinței este cea mai aglomerată zi pentru cumpărături. De aici Black Friday care văd că începe să fie populară și la noi.
Sursă: Wikipedia
Mie mi-ar plăcea să fie și la noi sărbătoare națională, sărbătoare a familiei, a recunoștinței.
Aș vrea și eu să mulțumesc pentru ceea ce am primit. Chiar dacă nu am primit nimic, dar chiar nimic. :D
  • Totuși, sunt recunoscătoare că n-am mai ajuns prin spitale (eu, personal, sau familia/prietenii mei), că nu ne-a inundat casa/nu a venit furtuna/nu a dat grindină/nu a fost un cutremur mare.
  • Sunt recunoscătoare că am reușit să-mi plătesc toate facturile la timp/n-am răbdat de foame (sete)/n-am umblat desculț și n-am dormit pe stradă.
  • Sunt extrem de recunoscătoare că nu m-a mușcat vreun câine comunitar și că nu m-a călcat vreo mașină condusă de un șofer teribilist = iresponsabil/inconștient.
  • De asemeni, sunt recunoscătoare că nu s-a declanșat vreun război.
  • Sunt recunoscătoare pentru că mesajele injurioase (de pe bloguri) s-au rărit/că s-a mai găsit câte cineva să mai citească și să dea like articolelor și rețetelor la care lucrez enorm = înseamnă că mai există câte cineva care apreciază munca mea.
  • Sunt recunoscătoare pentru că netul este mai ieftin ca-n restul lumii... nu ca toate celelalte lucruri vitale. 
Și-ar mai fi câteva lucruri, dar nu vreau să te plictisesc.

Tu... pentru ce ești recunoscător? Sau nu știi ce-nseamnă cuvântul substantiv recunoștință?! 

Post a Comment

4 Comments

  1. codreanu petronela12 February 2014 at 23:33

    iti sant recunoscatoare ca ma delectezi cu poezioarele tale nastrusnice

    ReplyDelete
  2. buna-i carnea de curcan precum vinul ghiurghiuliu

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>