Cel mai sexy parfum...

Am scris de atâtea ori despre parfumuri...  se pare, că subiectul nu se poate încheia niciodată.
Băi oamenilor, cum naiba să explic că parfumurile sunt SUPER în anumite contexte și nu tot timpul?!
Am cunoscut pe cineva care se plânge mereu că femeile pe care le cunoaște el (BĂRBAT fiind) se spală, EFECTIV, în parfum și miros atât de puternic că nu mai simți nimic de nimic cel puțin 3 metri în jurul lor.

Inițial nu am zis nimic, mă gândeam că-mi citește blogurile și știe cum gândesc relativ la asta.
La concluzia asta, complet lipsită de modestie :D, am ajuns pentru că a zis că-mi admiră modul de gândire. De unde dracu o fi descoperit el cum gândesc, nu știu... că nu are timp de citit bloguri.

Bine, când mi-a zis că habar nu are că am 1 blog (3 de fapt) i-am zis clar și răspicat părerea mea:

--- „Pentru mine, cel mai sexy/erotic parfum este acel pe care-l emană pielea. Cum poți să critici femeile din jurul tău că emană mirosuri cu impact teroristic când tu puți a hoit?! Și nu pentru că nu te speli, că se vede că o faci, dar pentru că atât de mult te-au „educat” fetele alea că ai devenit tu însuți o piele purtătoare de mii de miresme care mai de care mai înțepătoare. Cred că nu-ți dai seama ce duhoare lași în urma ta... mai ceva ca o curvă. Pe bune!
--- „De ce zici asta?! Eu nu mă dau decât cu un puf de parfum. Nu se poate să miros așa... .

GREȘIT, frate! Tu nu mai simți, efectiv. Ți-a intrat duhoarea-n nări și acum, parfumul de portocală zici că-i scârbos. Auzi la tine!
Hai să facem un rezumat să vedem de ce tu lași urma asta puturoasă.
  1. Folosești un șampon cu miros penetrant
  2. Pe corp te curățești cu un gel de duș care pute rău de tot
  3. Te bărbierești, după te dai cu un after shave
  4. Sub braț îți pulverizez o tonă de antiperspirant
  5. Hainele îți put deja cine știe a ce detergent/cocollino/lenoir sau, mai rău, a nespălat; că doar e a treia oară că porți tricoul ăsta
  6. Și, colac peste pupăză, te dai cu un parfum OARECARE (numai să miroasă TARE) 1 dată pe gât, 1 dată pe piept, de 3 ori pe haine + de 5 ori pe unde apuci. Adică te dai din cap până-n picioare. Numai în papuci nu te dai, și acolo, chiar n-ar fi rău să o faci. 
    Vezi tu ce cocktail MOLOTOV porți pe tine?!! 
Și ești BĂRBAT!!!?! Puți, frate, puți a hoit spălat. Nu știu dacă am reușit să mă exprim clar.
Bărbați, lăsați femeile să mai simtă, măcar DUPĂ CE FACEȚI DUȘ, care-i parfumul vostru NATURAL. La naiba!!!
Parfumul TREBUIE să fie DELICAT, lejer. Să-l simți doar când te apropii foarte tare de cineva.

Ești bărbat și nu te pricepi?! EVITĂ-L, adică fugi cât te țin picioarele! Că te-ai dat cu atât de mult parfum că nu-l mai simți. Nu e delicat, nu! Ba e atât de intens că se vede cu ochiul gol miasma ce te înconjoară.
Și ceilalți leșină/cad ca muștele în jurul tău.
Nici femeile de moravuri ușoare NU PUT așa.

Personal... mă simt rău și oricâtă minte ai avea... duhoarea ta mă amețește. Și nu aud decât cum critici pe toți ceilalți, dar nu te vezi pe tine.... care faci exact la fel, sau poate mai rău.

Eu sunt femeie, ador parfumurile, dar le folosesc doar când ies/merg undeva. Acasă - NICIODATĂ!!!

Post a Comment

5 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>