Ordonată, eu? Sigur!

Ce persoană neglijentă, dezordonată, dezorganizată am fost pentru mulți ani... . Un coșmar pentru surorile mele mai mari care se ocupau de curățenie și disciplină.
Într-o zi, Săndy (una dintre surorile în cauză) mă roagă frumos să-mi fac ceva ordine între haine că nu mai reușește să găsească nimic de-al ei. Avem vreo 9 ani.
Atunci eu, de dragul ei, mă apuc de ordine. Fac singură din lemne și sârmă o sumedenie de „umerașe” și bat atâtea cuie în pereți (ca să-mi agăț hainele... la dulap nu m-am gândit... :P) că s-a înspăimântat toată familia.

Am fost felicitată de Săndi, dar mi-am dat seama că nu prea le aveam cu rânduiala. M-am simțit foarte netrebnică și-am început să-mi modelez caracterul/personalitatea/trăsăturile, etc.

Acum sunt o persoană foarte ordonată, disciplinată (chiar prea), iubesc organizarea și oamenii care știu
 ce-nseamnă și o pun în aplicare.
Cunosc multe persoane care susțin că sunt ordonate... dar nu găsesc niciodată nimic în casă sau pe birou. Mă mir că-și găsesc capul... :D

Sper că nu ești una dintre ele.  

Post a Comment

5 Comments

  1. Să înțeleg că ești o pacoste pentru cei din jur datorită ordinii tale? Și mie îmi place organizarea, ordinea și curățenia.
    Cred că facem o bună echipă, ce zici? Asta pentru că am citit și articolul despre „noi ne potrivim”. Deja avem un lucru în comun. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt sigură că dezordonații mă consideră un mare chin, dar... locuiesc singură, nu are cine să se plângă. :p
      Ah... nu prea am timp de a forma echipe acum, nu sunt nici de umorul just. Dar sunt măgulită.
      Mulțumesc pentru mărturie. :)

      Delete
  2. Cred ca mi-ar prinde si mie putin mai multa organizare. M-am gandit de multe ori sa-mi iau si eu notite colorate, dar am uitat :))...asta pt ca nu am avut unde sa-mi notez. Data viitoare o sa-mi scriu pe frunte :D. Cat despre curatenie...apartamentul arata destul de bine avand in vedere ca suntem 4 baieti, dar daca vrei sa ne faci o vizita, anunta totusi :)) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. DE organizare avem toți nevoie. :D Chestia cu anunțatul e valabilă pentru toți. Totuși, mai bine neanunțați... , măcar se găsește o scuză: „Dacă n-ai zis nimic... ”. Altfel muncești o săptămână înainte și tot nu e ok. :)

      Delete
  3. si eu am nevoie de putina organizare dar este timp pentru toate:)) in urmatorii ani sper sa ma reprofilez si eu:)))

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>