Da, rochiilor iarna!


De acum dacă e frig multe femei renunţă la rochii. Eu sunt cea mai friguroasă persoană de pe terra cred.. şi nu renunţ în ruptul capului. Îmi iau o pereche de ciorapi groşi (de lână sau bumbac), chiar două câteodată. Depinde cum mă simt şi unde merg. Cizme lungi, palton destul de greu şi nu prea îţi rămâne afară mai nimic. Nu am dreptate?
Îmi plac rochiile foarte de mult. Pentru acele de lână tricotate sau împletite am un fel de adoraţie.

Orice culoare, orice lungime, orice model este perfect pentru mine.
Dacă mergi la un restaurant elegant cu pantaloni nu prea e indicat. Dacă îţi iei o rochie însă este perfect. Şi dacă cizmele sunt cu tocuri ai dat lovitura. Un şal călduros este un MUST, că nu ştii niciodată ce temperatură este înăuntru. Eu prefer să fiu pregătită pentru orice eventualitate.


Post a Comment

2 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>