Poezie - La scăldat

Azi e duminică şi-n sat,
Prietenii toţi au plecat,
La Moldova la scăldat
Şi pe mine m-au uitat (:D)

Dar nu-i bai c-am un butoi,
Îl umplu ochi cu noroi
Şi mă bag cu al meu burtoi
Să mă transform în strigoi.
(Să îi sperii pe ciocoi.)

Apoi m-ascund după casă
Unde e buruiana deasă
Si aştept pân s-or întoarce
Să le trag 3 peste moace.

Că nu m-au luat cu ei
Să mâncăm spanac şi mei,
Mere, pere pădureţe
Până ne cresc chelii creţe.

Şi ce dacă or urla
Că îi doare ici colea?
Aceasta nu-i treaba mea!
Cum nu a fost nici a lor
Când au tăiat c-un topor
Tricolorul din pridvor.

Post a Comment

9 Comments

  1. Foarte tare! Poate o sa te ia astia de la Fara Zahar in trupa :))

    ReplyDelete
  2. Ești tu în poză?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu... Glumesc, sigur că-s eu!!! Nu-mi permit să public poze ce nu-mi aparțin. :)

      Delete
  3. :)))))))))))))))))))))) tu si cu cei de la fara zahar:)))

    ReplyDelete
  4. codreanu petronela7 February 2014 at 02:11

    zaharul si poezioarele tale nastrusnice imi mai indulcesc viata jegoasa,da-mi voie sa te citez

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur să aud asta. Măcar atât ajutor, dacă altul nu se poate. :)

      Delete
  5. Interesant....
    Un fel de dovadă vie(și ce bine-i stă!... Parc-ar fi o floare-ntr-un ghiveci): http://www.ishouldtendtomysunburn.com/uploads/2/2/5/6/22560686/5487759.jpg?293

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>