Horoscop și soartă

Dimineață m-am trezit,
Horoscopul am citit,
Și m-am speriat grozav
Că-mi zicea că sunt bolnav.

Mai scria că n-am noroc,
C-o să dau de-un dobitoc,
Ce-o să-mi fure fericirea,
Și o să-mi distrugă iubirea.

Serviciul o să mi-l pierd,
Că la muncă n-am să merg,
Nevasta o să mă lase
Că mă-nșeală cu Năstase.

Băiatul lasă gravidă
O urâtă individă,
Fata fuge c-un țăran,
Fără pământ cu Merțan.

Eu citeam și nu credeam,
Cât nenoroc pot să am,
Și cum poate cineva,
Să îmi prevestească soarta.

De ce mi se-ntâmplă mie
Și nu lui badea Ilie?!
Sunt om bun, fără cusur,
Dă-mi ceva ca să mă bucur!

Și mi-a zis c-am să câștig,
Mămăligă și-un covrig,
Dacă poker amjoc
Cu o rață și-un boboc.

Mai era o variantă
Mică și-insignifiantă:
Pot să joc și la popice
Taci, nu te mai contrazice!

Eu atuncea mi-am luat
Dacia și am plecat.
Am condus foarte departe,
Și m-am rătăcit în noapte.

Benzina s-a consumat,
Țigările le-am fumat,
Și atunci am realizat
Că mâncare nu mi-am luat!

Ce prost sunt, mi-am zis voios
Doară știu că-s anxios.
Cum am putut să mă las
Păcălit și dus de nas?

De acuma înainte
Îmi folosesc a mea minte,
N-am să mai cred în prostii
Scrise doar de ageamii.

Ajung acasă flămând,
Aud vecinii plângând.
Deschid ușa cu putere
Unde e a mea muiere?!

Casa-i rece și pustie,
Pe masă văd o hârtie.
O iau grabnic s-o citesc
Și pe loc eu amețesc.

Gheorghe, dragă, am plecat
Cu Ilie a lui Ignat
Când am văzut ce prost ești
Că poți să crezi în povești.

Copiii s-au însurat,
De asemeni au plecat,
Cât mai departe de tine
i-ai umplut de rușine.

Vezi că a telefonat
Șeful și te-a alungat,
Serviciul l-a dat altui
Tu rămâi cu pofta-n cui.”

Mă uit în gol și zăresc
Horoscopul și-l izbesc
De pământ și de perete
Că sunt bleg fără pereche.

N-am putut eu să mă scol,
Și să plec fără ocol
Unde aveam mult de lucru?
Uite, acum îmi cântă cucu!

Concluzia este simplă:
Lucrurile se întâmplă
Nu că scrie-n horoscop
C-o să vină un potop.

Tu trăiește și muncește
Familia îți iubește,
Crede în forțele tale
Nu-n minciuni monumentale!

Am făcut un vlog, pentru cine preferă.


**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Post a Comment

11 Comments

  1. Te pricepi rau. Bravo!!!!

    ReplyDelete
  2. Genial! Am ramas impresionat. Cat ti-a trebuit sa scrii aceste versuri? Trebuie să le colectionezi, sa faci o carte. Eu as cumpara-o urgent. s-o tin in masina și cand e trafic sa citesc. Multumesc ca mi-ai inseninat ziua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Nu-mi amintesc exact. Poate 20 de min? Câteodată îmi ia mai mult (mult mai mult), depinde.
      Carte? Aș vrea eu... dar e mare concurența.
      Eu îți mulțumesc. :)

      Delete
  3. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) buna asta bunaaa tareeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lung-a naibii. Nu știu cum reușesc. Mă mir și eu! Mă bucur că-ți place.

      Delete
  4. codreanu petronela7 February 2014 at 01:09

    haioasa tot atat cat serioasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, am obiceiu să ironizez lucrurile adevărate. Poate-mi iau vreuna-n bot vreodată. sper să nu.

      Delete
  5. Cum adica nu-i adevarat ce scrie in horoscop?? :O De ce incerci sa le strici oamenilor credinta?? Esti o scorpie (scorpion) :P . Bune versuri , foarte amuzante si pline de inteles :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))))))))))))))))))))))))))))))) O să ajung în fundul iadului pentru asta. Sunt scorpie, şi-ncă cum! :D Mulțumesc frumos. Din nefericire, nu toţi apreciază/înţeleg.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>