Happy Halloween!

Dimineață m-am trezit
Halloween-ul a venit
M-am holbat în-a mea oglindă
Și m-am mușcat rău de limbă.

Deodată aud cioc, cioc
Ce naiba, sunt în talcioc?
Care bate acum la ușă,
Oare o fi a mea mătușă?!

Să deschid deloc nu vreau!
Dacă este un bau-bau?
Parc-aud o voce mută...
Cine Dracula strănută?!

Îmi iau inima în dinți,
Zăresc tabloul cu sfinți,
Fac o cruce mare, lată,
Și deschid ușa blindată.

E un mostru-adevărat!
Și groaznic m-am speriat.
Are părul lung vâlvoi,
Ochii roșii de ciocoi.

Albe spume îi curg din gură,
Oare n-o fi borâtură?!
Dinți-s galbeni ca de cal,
Limba neagră de șacal.

Nu-nțeleg ce se întâmplă,
C-are și-un cuțit în tâmplă,
Sângele-i iese pe nări
Și-are păr la subțiori!

Hainele sunt ponosite,
Mâinile sunt tot belite,
Papucii-s rău flenduriți
Fugiți toți, c-o să muriți!

Încep imediat să țip,
Dar vocea-i în contratimp,
Limba mi se plimbă-n gură,
Fug să-mi iau o băutură.

Izbesc ușa cu putere...,
Am băut prea multă bere,
Trebuie să mă-ușurez,
Totuși... , poate că visez.

Mă-ntorc tiptil lângă ușă,
Găsesc urme de cenușă.
Încep să tremur-instant
Și respir agonizant.

Stau și-ascult vreo 3 secunde.
Oare unde se ascunde
Creatura oripilantă
În stare beligerantă?

„Boule”, îmi zic cu foc
Ești/Sunt un mare dobitoc.
Astăzi este sărbătoare
Nu că vrea să mă/te omoare!

Iau bomboanele gumoase,
Ciocolatele spumoase,
Și le-mpart cu bucurie
Celor din bucătărie.


Astăzi este Halloween
Și totul e sanguin.
Cum am putut eu să uit?
Ah... am fost abțiguit.

Happy Halloween, măi frați!
Dansați toți și vă jucați,
Îmbrăcați-vă ciudat
Și plecați la speriat.  
Happy Halloween de la autoarea Cristina G.
Fotografie de pe Pixabay
Mulțumesc lui Eros (alias Misu Gh.) pentru că mi-a amintit ce se sărbătorește azi. Parcă trăiesc pe-o altă planetă (asta era în 2013).


Vezi că a ieșit romanul ADA de Cristina G. (cu punct după G.).
Nu-l pierde.

Ada te așteptă să o descoperi peste tot online în format electronic și de hârtie.

  • Books2Read – de pe linkul poți ajunge pe circa 20 de librării online unde se găsește Ada
  • Amazon – format de hârtie (paperback)
  • Google – format electronic 

Dacă vrei un machiaj ca să fii în temă, vorbește cu July aici.
July face cele mai înspăimântătoare și realistice machiajuri de Halloween.

JAM&co machiaj de halloween facut de July din Gheraesti





Post a Comment

6 Comments

  1. Dar ce repede ai compus !! Ai inspiratie, nu gluma ...foarte amuzante poIEziile astea , asteptam si altele si ...dupa cum am mai spus ...Hai cu primul volum! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci, merci. :p... Asta numai câteodată. :D Tre să discutăm despre numele ăla de care spuneai.

      Delete
  2. hai cu cat mai multe volume.... fara numarrrr:D

    ReplyDelete
  3. codreanu petronela7 February 2014 at 01:34

    mia placut,foarte nostima,nu uita sa editezi cartea,un cumparator il ai deja

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehe... de-ar fi așa de ușor. Este mare concurența. Sunt oameni talentați pe lumea asta. Dar, cine știe. Merci. mă bazez pe asta.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>