Capul - Poiezie

Sunt singură-n noapte şi-mi vine să izbesc
Capul de toţi pereţii... poate-l întăresc,
Dar mă gândesc că totuşi îmi va servi într-o zi,
Nu vreau să urlu de necaz că nu m-am putut opri.

Deci, mă calmez uşor şi mă duc la culcare,
Poate vine-un prinţ negru pe-un alb cal călare...

Aşadar măi, omule, Da, la tine mă refer!
Aşteaptă mult şi bine până decid să pier,
Că viaţa-i minunată, aşa groaznică cum e
Dar una este frate, da, JUR, chiar aşa e!

Să moară toţi puricii (de pe toate pisicile) dac-am ştiut că am şi stofă de po... iată. 

O duminică zâmbitoare-ţi doresc!

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet poate/sper) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Pentru mai multe sclipiri de geniu vizitează meniul (bară sus) UMOR/Poietism.

Nu, nu-s analfabetă... Știu că se scrie PoEzie... doar că asta nu este (nici toate celelalte NU sunt). Am modificat cuvântul din respect pentru marii poeți.

Post a Comment

4 Comments

  1. Sa inteleg ca asta a fost prima ta poezie? Asa ti-ai dat seama ca ai talent? Nu-i rau. Altii traiesc o viata și nu-s in stare sa lege 2 cuvinte. Mult succes in continuare. Sper ca cineva sa-ti descopere pagina si sa te promoveze. Mare pacat.. in jur, majoritatea copiaza si-s cunoscuti. Tu est originala la maxim. Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacă se poate numi așa... :D. Mulțumesc pentru cuvintele frumoase și încurajatoare. Înseamnă mult pentru mine. Pace.

      Delete
  2. zambeste zambeste ca maine poate fi mult mult mai rau

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>