Bordeluri legale

Fraţilor, să-mi fie cu iertare, dar eu încă nu ştiu dacă prostituția este legală în România. Știu că este un proiect de lege (auzi la ei) pe undeva... dar e aprobat sau nu?!
Pentru că eu nu aș avea nimic împotrivă să văd bordeluri/case de toleranță la orice pas în orașul meu.
S-au făcut biserici cu duiumul? Atunci hai şi cu bordelurile... ce naiba? Farmacii - 3 pe fiecare stradă, cabinete medicale la fel... de ce nu şi case de toleranţă?!
Hai, mă, să ne aliem şi să strigăm în gura mare: VREM BORDELURI, vrem bordeluri...
Măcar, dacă femeile muncesc, să plătească şi dările.
De ce numai zidarii, care stau 12 ore pe zi în bătaia soarelui, să plătească taxe la stat?
Ce, prostituatele nu au şi ele datorii?
Nu mi se pare deloc drept!
Adică cum... ţăranul, care vinde o mână de mărar în piaţă, vine amendat pentru că nu are licenţă, iar prostituatele se plimbă nestingherite pe străzi,... în pielea goală (sau cu ceva succint pe ele... o frunză sau mai ştiu eu ce...).
Cum vine treaba asta? Suntem în vestul sălbatic? De ce să nu intrăm în rând cu lumea?
În Germania-s legale, în Ungaria (etc.) noi suntem mai proşti?! Nu, bre.

Tocmai ce am citit că-n unele ţări din Europa (cum ar fi Suedia, Norvegia) este ilegal să plătești pentru sex dar este legal să fii prostituată. Ok... să dea naiba dacă am înţeles cum poate să funcționeze afacerea asta. Oi fi bleagă, bre... Sigur!!!
Adică ele se prostituează pe gratis?! Hai, bre, lasă-mă!!! Ce femei omenoase şi cinstite!!!

Acum fără şagă, bărbaţi şi femei... Nu mai acuzaţi atât prostituatele că v-au furat bărbaţii.
Ele întreabă... nu obligă. Stă la detrimentul bărbatului să zică nu...
Şi care bărbat are atâta forţă interioară (mă refer la interiorul boxerilor) să zică NU (mulţumesc, am logodnică/iubită/nevastă) uneia care se propune atât de fermecător??! Ce... lasă ei creierul să lucreze?
Să se gândească o fracțiune de secundă că-n momentul în care atinge o astfel de femeie s-a pricopsit cu cel puţin 2 boli diferite? Poate şi-au semnat deja sentinţa la moarte... şi nu la o moarte naturală... dar la o moarte lentă-n chinuri groaznice.

Şi asta nu e valabil doar pentru femeile care practică această grea „meserie”, dar pentru toate acelea care-şi deschid picioarele în faţa oricărui tip cu o decapotabilă.

Or fi controlate-n bordeluri? Posibil... dar Sida (virusul HIV) se poate descoperi după ani şi ani de la contagiere. 
Şi atunci, ce-i de făcut? Păi, eu zic că dacă ai femeia ta... limitează-te la ea.
Nu sări din floare-n floare... că nu  eşti albină să polenizezi... Nu, frate, tu transmiţi boli la toţi cei din jurul tău. Foloseşte NAIBII un prezervativ măcar!!! Sau fă-te călugăr! 

Dar nu-s numa' femeile de vină... Să fim oneşti: dacă nu ar exista cererea - oferta ar muri.

Sănătate
   

Post a Comment

0 Comments

>