Ne gândim la viitor

Azi, la douăzeci-treizeci (20.30),
Lumea va deveni beci.
Vom opri calculatoare,
Radio, televizoare.

C-atunci este ora lui,
Adică a pământului,
Care ne dă de mâncare,
Fără nicio o acuzare.

Noi, oamenii, des uităm
Să iubim, să respectăm
Mediul înconjurător
Atât de încântător (îndurător).

Şi dacă nu eşti răcit,
Te rog să vii negreşit,
Pe străzile din oraş
Să participăm la marş.

Oameni curajoşi s-or strânge
Şi nu ca să verse sânge,
Dar să spună toţi în cor
Ne gândim la viitor”

Promitem să învăţăm
Deşeuri să reciclăm,
Arbori cu drag vom planta
Şi planeta vom salva.

Cei care facem naveta
Vom merge cu bicicleta,
La muncă, la magazin,
La şcoală şi la bazin.

Pe copii-i vom educa
Că-i bine a se juca,
Dar să ştie să păstreze,
Natura să onoreze.

Învață-i un bun concept,
Dacă eşti om înțelept:
Tehnologia-i măreață,
Dar natura este viaţă.

Post a Comment

5 Comments

  1. Superb! O sa fac si eu asta la 20:30, doar ca nu am lumanari, dar nu-i bai....o sa stau pe intuneric si o sa contemplez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu-ţi închipui cât aş fi vrut să merg. M-am şi pregătit, am căutat candele roşii, am sunat prieteni, dar gripa asta nu mi-a trecut. Tuşesc ca o... numai cât am deschis fereastra, să văd cu cum e vremea. Pfffffff. Îmi vine să plâng de nervi. Dar lumina o sting (şi calculatorul), lumânări am. Şi cărţi. Voi citi, cum făceam pe vremea lui Nicu. Tata-i la ţară, nu există riscul să vină să mă certe că dau foc la casă. Pe geam nu mă uit, n-am ce vedea. :) Merci.

      Delete
  2. am zis si eu ca sting:)) dar pauza am uitat... de acum la anu:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu m-am ţinut de cuvânt, însă am întârziat cu 1 minut, că am vrut să ublic o poză pe Facebook, să mă dau şmecheră, şi-aşa m-am pedepsit singură: am ţinut până la 22 şi ceva. Şi-ntre timp a fost şi cutremur. Pffffffffff.

      Delete
  3. eu de acest mars acum aud,dar putem face lucrul asta oricand si oriunde numai sa vrem,aceste initiative sant mereu placute,desigur pentru acei ce iubesc natura

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>