La mulţi ani, Dragoste!

La mulţi ani, IUBIRE!
Aş dori să urez tuturor celor care sărbătoresc astăzi (odată cu toată lumea) Sfântul Valentin un „La mulţi ani plini de iubire şi pace”.
Nu este o sărbătoare pentru comercianţi, dar este o sărbătoare a Dragostei. Fără "bleah", te rog. 

Vreau să spun un sincer „La mulţi ani fericiţi” celor care îşi sărbătoresc ziua onomastică: Valentin şi Valentina. Ştiu, e doar în calendarul catolic. :) (dar e în toată lumea. :D) 

Iubiţi-vă şi fiţi fericiţi... măcar astăzi!

Aşadar: O zi a dragostei FERICITĂ! Sfântul Valentin să vă ocrotească în toate zilele vieţii!  

Post a Comment

3 Comments

  1. La multi ani si sa fii iubita Cristina! Chiar imi v-a fi util blogul tau culinar, decat sa tot ametesc, cautand zeci de retete pe diferite site-uri, si plus de asta daca e cazul sa dau gres..poate imi poti oferi si suport pentru ce nu-mi iese ! :D
    Cu sinceritate,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc frumos. Relativ la blogul culinar: Acesta este cel mai frumos lucru pe care mi l-a spus cineva, până acum. Cu dragă inimă te asist. Mulţumesc tare mult. (f)

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>