Selfie-maladie obsesivă/narcisism?

--- Toată lumea ştie ce e un selfie, nu?
Dacă nu ştii, nu te grozăvi prea mult, nici eu nu ştiam.
Selfie-urile sunt pozele pe care ni le facem singuri: cu telefonul, aparatul de fotografiat, etc.

Eu, îmi fac multe, recunosc. Dar ce zic multe? Cu duiumul, bre.
Asta de când am împlinit 28 de ani şi mi-am dat seama că nu deţin aproape deloc fotografii cu mine.
Am zis că e un păcat să nu am probe de existenţa mea când oi fi bătrână. Pffff. Că degeaba o să zic eu că eram frumoasă şi bla, bla, bla... Probe, nu vorbe, îmi vor zice! 
Dacă şi tu îţi faci multe selfie, ai dat-o-bară. Ai o problemă mare, pe bune!!!
Cică-i semn de o afecţiune obsesiv compulsivă.
Mai pe direct: eşti cu capu'!
Da, mai ales dacă te uiţi des la fotografii şi te admiri. Mai rău ca Narcis, adică eşti narcisist (îndrăgostit de aspectul tău). 
Nici nu vreau să discut despre posibilitatea de a le manipula în photoshop (sau alte programe).
--- Pe cine vrei să minţi? Pe ceilalţi, sau pe tine?! Atenţie!

Oricum ar fi, am încurcat-o!!! Timpul trece şi nu pot să nu-mi fac, mai ales când mi se pare că arăt binişor. Peste vreo 2-3 ani poate nu voi mai avea curaj să mă uit în oglindă, darămite să mă mai imortalizez în poze.

Aş cere altora să-mi facă, dar nu prea are cine. Şi-apoi e plictisitor. Se pierde mult timp.
E adevărat că atunci când merg la ţară, cumnata mea dragă devine fotograf profesionist.
Dar în rest, sunt singură şi n-am încotro decât să-mi fac selfie. De dragul viitorului.

Acum, fără şagă, oricât de multe selfie ţi-ai face şi le-ai publica pe platforme de socializare, nu pierde din vedere faptul că aprecierile pot fi sau sunt virtuale. Şi nu te ajută cu nimic în viaţa reală. 

--- Tu îţi faci selfie-uri? Multe, PREA multe? Cu ce scop? Sincer!

Aici: cum să faci fotografii super cu o compactă de doi lei (oarecare) - are şi un video.
Intră pe pagina mea de Facebook ca să vezi la ce mă refer.

Post a Comment

2 Comments

  1. Ce selfie! Eu nu am poze cu mine, nici făcute de alții. Am eu o problemă cu pozele. Dacă îmi făceam acum 25 de ani, azi aveam regretul că nu mai arăt ca atunci, dacă îmi fac acum tot regretul ăla îl am, așa că nu ma mai uit la nimic, zic ca sunt și boalele astea de oglinzi defecte...și gata , nu sunt nici cu capul, nici narcisa sălbatică.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eşti grozavă!!! Am şi eu zile în care decid că oglinzile sunt făcute prost rău. :D Voi continua să-mi fac poze... Nu ştiu ce voi gândi la bătrâneţe... pfff. Şi narcisele sălbatice sunt fabuloase! Cum să nu te îndrăgostești de aşa ceva?! :p

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>