Băieţii răi versus băieţii buni

Multe persoane sunt încă convinse că fetele sunt atrase mai mult de băieţii răi, decât de cei buni.
Văd la televizor fel de fel de emisiuni, filme, aud poveşti/basme de speriat copiii.
Sincer, nu ştiu la ce se referă când afirmă asta, pentru că eu, de exemplu, femeie fiind (amintesc asta în caz de nu ştii. :D) nu suport să fiu tratată rău.
Este clar că fiecare are modul său de a vedea/interpreta lucrurile, dar, dacă bărbatul ce iubesc se uită după alte muieri când este cu mine, păi, frate, eu fac "ceva" pe compania lui.
Cum am mai zis de multe ori: BĂRBAŢI, noi (femeile), nu suntem proaste (nu toate), ştim bine că vă curg balele după orice fufă cu ţiţele pe-afară, dar un pic de respect când suntem de faţă. Ce naiba?

Apoi, cum adică să iubesc unul care vine şi-mi arde o palmă, din senin (sau din înnourat, nu contează)?

Sau unul care bea, care pierde vremea în faţa calculatorului cu o puşcă/mitralieră-n braţe?

Ca să nu mai vorbim de aceea care nu vin acasă noaptea, sau fituie banii cu fufele când copiii lui îndură foamea?

Cine naiba a mai scos-o pe asta?

Poate se referă la bărbaţii tatuaţi, la cei care au maşini puternice, ori la ăi care-şi exprimă agresivitatea prin cântece. Dar nu toţi cei tatuaţi sunt băieţi răi. Am cunoscut o groază super ok.
Şi eu aş fi vrut un tatuaj.... şi nu-s fată rea,... zic eu.

Mie îmi plac băieţii buni... ăi de sunt atenţi când vorbeşti, observă când te-ai vopsit. Cei care te sună să te-ntrebe cum te simţi că aseară aveai ceva probleme...
Mie îmi place ca oamenii să fie oameni.

Post a Comment

2 Comments

  1. si mie imi plac baietii buni dar m-am maritat cu un baiat rau.,parea baiat bun dar m-am inselat amarnic.de aceea sant de acord cu conviventa inainte de a te casatori

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pfff. Ce aiurea! Sunt convinsă, pentru că am întâlnit multe cazuri în care oamenii, chiar dacă nu se înţelegeau deloc în timpul convieţuirii (care poate dura de la câteva luni până la 7-8 ani), tot se căsătoareau. Oamenii sunt "animale" bizare.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>