Frica de Dumnezeu

Am venit în contact cu o ştire relativă la nişte români care au fost arestaţi în oraşul meu pentru o crimă săvârşită în Italia.
Au ucis o bătrână care locuia singură şi-apoi au fugit.
Mi s-a ridicat părul în vârful capului. Mi se întâmplă ori de câte ori citesc/aud astfel de atrocități. Mulţi gândesc şi simt ca mine. E instinctiv.
Apoi am văzut nişte comentarii care m-au pus și mai mult pe gânduri:
  • Ce criminali, nu au frică de Dumnezeu. 
  • O să-i pedepsească Domnul.
  • Vor plăti căci Dumnezeu vede. etc, etc, 
Mă întreb:
--- Oamenii trebuie să fie oameni numai pentru că altfel vor fi pedepsiți?! Ne străduim  să fim buni, doar ca să nu ajungem în iad?
Nu ar trebui oare să nu facem rău pentru că nu este bine? Adică, chiar nu reuşim să ne comportăm ca fiinţe superioare, numai de dragul de a fi OAMENI?
De ce trebuie să-l băgăm pe Dumnezeu oriunde?

Post a Comment

2 Comments

  1. exact asa,,nu inseamna ca trebuie sa ai frica de ceva,sau cineva pentru a fi om........ a fi om nu inseamna ca trebuie neaparat sa fii si credincios

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perfect de acord. Trebuie să te comporţi bine pentru că aşa este corect, nu de frica unei pedepse. Dar puţini înţeleg asta.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>