Scrisoare pentru Moș Crăciun

Nu, nu mai sunt demult copil, ehehe... mulți ar vrea să dea timpul înapoi. Eu nu. Sincer nu mi-a plăcut să fiu copil. Dacă aș putea da timpul înapoi, l-aș da pe când aveam 14 ani. Când ar fi trebuit să merg „mai departe”. Dar... nu cred că aș face alte alegeri, adică nu știu. Cu mintea pe care o am acum, sigur le-aș face... dar să am o altă șansă cu aceeași minte... ce rost ar avea?!

De la Moș Crăciun aș vrea... sănătate, seninătate, pace și liniște sufletească.
Aș vrea ca oamenii să nu mai fie așa de răi, să se iubească, să aibă dorința de a lucra și să renunțe la vicii care costă nu numai bani, dar mai ales fericire (alcoolul, tutunul, jocuri de noroc, prostituate, jocuri pe calculator, etc).
Apoi aș vrea ca cei pe care-i iubesc să nu mai fie așa încercați de soartă: nu merită! Pace, oportunități și putere de muncă.
Oamenilor fără o casă aș vrea să li se găsească una;; și ei să-nvețe să și-o mențină, să muncească respectând regulile/legile oamenilor și ale naturii.
Copiilor fără părinți le-aș dori o familie, iar ei să o respecte și să o prețuiască.
Aș vrea ca toți să aibă căldură, apă caldă,  mâncare, un pat în care să doarmă...
Aș vrea ca politicienii să lupte pentru oameni și nu pentru ei însăși.
Și-ar fi frumos ca oamenii să nu mai exploateze pe cei slabi.

Și-apoi aș vrea ca niciun părinte sau copil  să nu fie singur și abandonat, niciun om de fapt.

Asta îmi doresc eu de la Moș Crăciun. Restul e praf.  

Post a Comment

0 Comments

>