Mentalitate de viitor

Cumpărăturile on line. Sugestii, trucuri şi atenţii.

Noi, românii, nu prea suntem obişnuiţi cu acest sistem. Se înţelege de ce, nu?! Ne fraieresc şi-n faţă, unii comercianţi, darmite on line!

Eu... am trăit o experienţă interesantă pe care vreau să o împărtăşesc cu tine. Am fost plecată (din ţară, NU cu sorcova cum ai vrea tu să crezi; maliţiosule!) mulţi ani şi m-am obişnuit să cumpăr și să mă bazez pe cumpărăturile on line. O găsesc practică, comodă şi foarte economică... dacă nimereşti promoţiile.

Prima dată... am cheltuit o groază de bani. Şi când zic "groază" mă refer la mulţi... tare mulţi. Eram la servici, în pauza de prânz. Pasionată de cosmetice. Găsesc un site on line care nu avea magazin „normal" deschis pe lângă mine. Promoţii multe, cadouri la orice comandă, site-ul arăta super şi totul îmi plăcea!!! Îmi tremurau mâinele de emoţie. Am plasat prima mea comandă cu inima cât un purice. Imediat după notez că nu am "pus în coş", cadoul ce aş fi vrut: un set de cuţite (în acest prim caz că na... îmi place şi să gătesc nu numai să MĂ gătesc :p). Vai... să mor de ciudă, nu alta. Cheltuisem foarte mult şi era dreptul meu. Le scriu repede un mesaj, explicând problema. Îmi răspund instant şi-mi zic să stau liniştită că se vor ocupa ei.
Primesc pachetul la servici (a durat destul de mult - 9 zile parcă dar a meritat aşteptarea!), îl deschid şi... setul de cuţite era acolo!!! Pe lângă el alte 2 cadouri surpriză. Produsele arătau excepţional. Încântată la maxim nu numai de felul în care mi-au venit în ajutor, dar şi pentru cadouri, natural, Nu?!
M-au cucerit prin profesionalitate şi atenţia faţă de client. Bineînțeles, cosmeticele erau incredibil de bune. Vreme de 7 ani am fost clientul lor fidel. Cumpăram cel puţin o dată pe lună de la ei. 

  • Am învăţat să urmăresc promoţiile, ştiam când, ce şi cum. 
  • Urmăream când aveau transportul gratuit. 
  • Ştiam că de sărbători aveau tot felul de promoţii noi. 

Am cumpărat creme care aveau preţ întreg 98 de Euro cu 5 euro. Făceam cadouri la toată familia. (Multe nepoate/surori pot mărturisi). Tot timpul îmi puneau în pachet un cadou. Pentru noi poate părea nimic. dar ia gândeşte-te cât înseamnă asta pentru firmă? Nu eram numai eu care făceam cumpărături.
Însă aceste cadouri te induceau să rămâi client fidel. Tu erai fericit, firma făcea vânzare. Aceasta este mentalitatea comerciantului de succes. Apoi am plecat din acea ţară. Aici acele produse sunt la preţuri imposibile. Nu au magazin la noi că m-aş duce urgent să cumpăr de la ei

Noi suntem foarte „în urmă”. Comercianţii vor câştig şi-l vor IMEDIAT
Nu se gândesc la mâine, numai la azi, ACUM.
De aia fac tot felul de şmecherii să te înşele cât mai mult, mai repede, şi cât mai „legal".
Însă cei care mizează pe o afacere de succes şi de VIITOR au început să se adecveze.

Eu sunt PRO cumpărături on line.
Experienţele mele sunt foarte bune (cu o mică excepţie). Nu am cumpărat din instinct ci m-am informat foarte bine înainte.

Post a Comment

3 Comments

  1. Replies
    1. Te cred, altfel nu ar fi rezistat atâţia ani. Dar e mentalitate din străini. :-d Avem multe de învăţat de la ei.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>