Friday, 1 November 2013

Enervează-mă!

Eu, atunci când mă-nervez
Încerc să mă de-stresez.
Căci nu vreau să-nebunesc.
Capul de tot să-mi chelesc.

Iau frumos câte-o cutie (fabricată din HÂRTIE)
Și n-o dau în scăfârlie,
Dar o izbesc de pământ
Că doar am discernământ.

Sar cu tocurile pe ea,
Să o pot depozita,
În containerul ALBASTRU
Ca să evit un dezastru.

PET-uri și sticle de plastic
Cu drag strivesc, că-i fantastic.
Și le-arunc-ntr-un container
Ăla, DA, vopsit cu GALBEN.

Cu sticla nu vreau să risc
Să îmi crestez un menisc.
O arunc, te rog, mă crede
În containerul cu VERDE.

Nervii deci mi-i risipesc
Cu deșeuri ce turtesc.
Ambalaje ce-apoi duc
În container și-introduc.

Îndemn și apoi recomand
La flămând și la gurmand
Colectarea selectivă
Fără nicio alternativă.

Ascultați-mă, măi frați:
Nu-njurați, nu aberați
Dar striviți și vă calmați
Ca români adevărați.

Să-nvățăm cu mic cu mare
Ce înseamnă reciclare.
Forțele să ne unim
Pentru țara ce iubim.

Natura s-o respectăm,
Ce putem să adunăm.
C-unde-s mulți puterea crește
Și România-nflorește.

Cine-o dori să citească
Și apoi să hotărască
Dac-am zis ceva greșit
Că mult m-am mai străduit. 

Reacţii:

4 comments:

  1. Anul trecut cei de la ecorom au avut o campanie frumoasa, foarte frumoasa. Anul acesta sau prostit putin si a iesit ceva inedit, faina campanie. Cat despre cele trei persoane din blogosfera, nu cred ca au ce cauta in campania asta... decat Chinezu` care chiar are ce cauta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este prima data cand particip la o competitie. Deci nu pot face o comparatie. In ceea ce priveste cele 3 persoane... nici aici nu am o parere pentru ca nu ma pricep si nu-i cunosc indeajuns. Lumea asta e noua pentru mine. Multumesc pentru marturie.

      Delete
  2. ador treaba cu peturile:)))) totul se rezuma la pet:)))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. PET-uri, PET-uri. hai cu PET-urile, fraților. :))))))))))))

      Delete

Articolele sunt gânduri/reflecţii personale, NU lecţii de istorie/viaţă. Tratează-le ca atare. Expresiile ofensive, arogante, triviale NU vor mai apărea pe paginile mele. Te respect = MĂ respecţi!
PS 1 Ca să nu comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu public/răspund (câteva zile) este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.