Școala şi chiuleala

Pe la 6 dimineață
Mă trezesc să merg la piață,
Dar mama îmi zice-n loc
Ești un mare dobitoc.

Azi e luni, te duci la școală.
Ai uitat, măi buduhală?
La ce oră te-ai întors?!
Ce, ai stomacul pe dos?

Ce vrei tu să faci la piață?
Să-ți cumperi păstăi cu ață?
Și ce naiba ai pe cap?
Parcă arată a ciorap.

Mamă taci, mă doare capu.
Vorbești repede ca dracu,
Nici n-am timp să te aud,
Să știi că mă urc în dud.

Haide băi, ființă creață
Ce ai tu de dimineață
Te-ai trezit cu fundu-n sus
Și cu capu la apus?

Mamă, lasă-mă în pace!
Asear două dobitoace
M-au răpit și m-au legat
Și apoi m-au violat.

Tu nu știi ce greu a fost
M-am simțit un mare prost,
N-am putut să mă-ncălzesc
Ca să simt tot ce trăiesc.

Mama face ochii mici:
Ma, tu esti un mic arici!!
Eu cred c-ai visat urât
Că vecinul te-a pârât
Că ai băut și-ai vomitat
Și apoi tu te-ai culcat
Pe porumbul ce-ați cules
Și te-au legat fedeleș.

Hai mai repede te-mbracă
Să tragi o găleat cu apă,
Să faci un duș scoțian
Fir-ai tu de șarlatan.

Știu că vrei să scapi de școală
Dar nu e nici o răscoală.
Niciodată n-ai să poți
Ca să îi prostești pe toți.

Când ajungi, să-ți ceri iertare
De la a ta profesoară
C-a sunat și-antrebat
Dacă ești un acrobat.

Cică sari peste al tău banc
Mai ceva ca-un saltimbanc.
Și dispari ca Copperfield
Parc-ai fi un abțibild.

Taci mamă că plec îndată
Te-am mințit eu vreodată!?
La școală mă duc mereu
Că nu sunt un derbedeu.

Poza este luată de pe Tshirt Factory de unde poți achiziționa o mulțime de tricouri cu imprimeuri amuzante.

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet poate/sper) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Pentru mai multe sclipiri de geniu vizitează meniul (bară sus) UMOR/Poietism.

Post a Comment

5 Comments

  1. Uite-asa in repezeala
    Mi-am luat picioru' spre scoala
    Dar se stie ca pe drum
    Dai peste-un "prieten bun"

    "-Ce mai faci bai animala?
    -Uite man, ma duc la scoala.
    -Bai , sa mor, da ce, esti prost,
    Ce naiba, da' ieri n-ai fost?

    -Nu, c-am fost la show aseara
    Si nici azi n-am chef de scoala
    Nu c-ar fi o nesimtire,
    Da' ma duc sa-mi iau scutire."

    Uite-asa astazi se-nvata
    Scoala se transforma-n piata,
    Elevul in cocalar
    Si sala de clasa-n bar.

    Nu mai merge cu ghiozdanu'
    Nu-i nimic de repeti anu'
    Te falesti ca esti scolit
    Dar in teasta n-ai nimic

    Imi permit sa completez cu cateva strofe , daca nu incomodeaza, mi se parea incomplet mesajul

    Big up Chris!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulala... nu-i rău deloc. Ba te pricepi grozav, mai ales că știi despre ce vorbesc. :D Merci pentru completare. Dar nu fur idea, m-or acuza ăștia de plagiat și-am dat-o-n bară. :)

      Delete
    2. nu fura, ti-o daruiesc :)

      Delete
  2. vremuri bune.... mai erau cand ghiuleamm doamneee cred ca pentru toata lumea:)) au fost vremuri extrem de bune nu bune:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))) Măi, sunt singura care n-am chiulit în viaţă?!!! Vedeţi unde am ajuns acum?! Pffffffffffffffffffff. Preşedinte, bre, ce să mai!

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>