Baie ca în poveşti

E iarnă e şi e frig... brrrrrrrrr. O baie de frumuseţe şi binestare nu ar strica.
Ador băile calde..., fierbinţi până la extrem în cazul meu... Lumânări, un pahar de vin (ce vezi în imagine e suc de struguri. Pe cuvânt.. ei nu crezi.. dacă-ţi spun!:) ), muzică clasică sau blues. Petale de trandafiri...
Întotdeauna mi-am dorit să am cadă de baie. Adică nu numai duş dar şi cadă... mare. Cât am stat în Italia când luam în chirie un loc cada de baie era esenţială. Dacă nu avea, căutam alta.
E atât de uşor şi simplu să te simţi bine şi acasă la tine. Nu e necesar să mergi într-o staţiune balneoclimaterică.

Sâmbăta pentru mine, dar orice altă zi din săptămână e bună. Eu am amintiri extraordinare legate de sâmbăta.

Baie
  1. 2 (3-4... 5) litri de lapte
  2. petale de trandafir
  3. un săculeţ cu busuioc (sau ce plante plăcut mirositoare ai/preferi)/pliculeţe de ceaiuri (muşeţel, gălbenele etc)
  4. 2-3 linguri de bicarbonat
  5. spumă de baie cât cuprinde
  6. şi înainte de a te imerge în cadă, pune 4-5 picături de ulei esenţial. De preferinţă eucalipt, timo, mentă etc etc.
  7. lasă muzica să cânte în surdină
  8. relaxează-te fără să te gândeşti la nimic/uită de probleme, ignoră-le, alungă-le
  9. Imagineză-ţi că pluteşti
  10. Respiră adânc de multe ori
  11. stai cel puţin 15 minute. Eu stau şi 30-40 minute până mi se face pielea creaţă.. ca la raţe. :)
După
  1. dă-te cu cremă/ulei pe toate părţile corpului
  2. Înfăşoară-te într-un prosop cald
  3. Fă-ţi manichiura/pedichiura. Cu grijă.. unghiile sunt moi şi se rup foarte uşor.
  4. Depilează-te. Este indicat să o faci după baie. Firul părului este slăbit şi nu doare dacă-l smulgi. 
Ciao... şi ia măsuri astăzi pentru binestarea ta. Te vei simţi ca un rege/o regină. Nu trebuie să mă crezi pe cuvânt, probează tu însuţi/însăţi!!!

O viață senină îți doresc!

Dacă ţi-a plăcut şi ţi-am dat o idee, un like la pagina Facebook sau orice altă iniţiativă este apreciată. Mulţumesc.

Post a Comment

1 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>