Visuri de vacanţă

Mă trezeşte soarele care bate timid în geam.
De ce n-am tras perdeaua?!
Instinctiv duc mâinile la ochi, mai vreau să dorm, evident. Cine vrea să se trezească dimineața devreme?
De fapt, cred că sunt mulţi oameni care sunt matinali. Eu nu. Indiferent la ce oră m-aş culca, dimineața nu vreau să mă trezesc. Pfffffffff. Dar trebuie! Şi mă gândesc aiurea... .
Astăzi e vineri, în curând va fi Paştele... aş merge-ntr-o vacanţă. N-am fost demult. Nici nu-mi amintesc când a fost ultima dată că m-am plimbat prin lume.
Am fost la Bucureşti câteva zile, dar asta nu se pune. Am vizitat tot ce-am putut, dar nu ştiu de ce, nu aş numi-o vacanţă.
E criză, şi toţi strângem cureaua.
Noi, românii, nu suntem turişti din naştere, cum sunt alte naționalități. Dar o vacanţă face bine moralului...

Întotdeauna am vrut să merg în Grecia. Să stau cu burta la soare, să mă plimb pe plajele de nisip alb... aşa mi le amintesc din filmul Zorba Grecul. De vină a fost dansul acela energic care făcea nisipul magic să zboare în toate direcțiile.
Sau să văd locul unde se presupune că a fost colosul din Rodos, una dintre cele (ex) 7 minuni ale lumii.

Ori poate în Egipt... să văd piramidele lui Keops. Nu ştiu de ce mă atrag aşa... eram pasionată odată şi mi-a rămas întipărit în minte că este unul dintre locurile ce ar trebui să vizitez o dată-n viaţă.

Nu sunt amatoare de vacanţe last-minute, impulsive. Vreau să ştiu din timp unde voi fi cazată şi ce voi vedea. N-am sânge aventurier... Evident, nu toţi suntem la fel.

Ehehehe... Deocamdată rămân cu visul şi-mi fac un cocktail Molotov că am o grămadă de lucru... Glumesc. Îmi fac un Bloody Mary. :D

Post a Comment

2 Comments

  1. vacantele la romani nu prea sant,pentru ca nu prea avem bani si chiar daca sant alte lucruri au prioritate......vacantele mereu pe ultimul loc.......eu una am cam terminat cu alte prioritati,in ultimul timp ma gandesc din ce in ce mai des la aceste vacante de vis.....cand am sa ma decid am sa apelez cu incredere la aceasta agentie,,COCKTAILHOLIDAYS.RO....de cand visez sa merg in tarile asiatice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e. Mereu alte priorităţi, dar vacanţele sunt necesare şi ele. Pfff. Şi eu vreau în ţările asiatice.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>