Crăciun fericit!!!


Voi pleca pentru câteva zile şi nu voi avea acces la internet. Nu vreau să pierd ocazia de a mulţumi tuturor celor care m-au urmărit până acum. Ma voi întoarce după Crăciun şi vă voi delecta cu alte istorii, sugestii, poveşti direct de la surse: părinţii mei (familia).
Vă doresc la toţi un Crăciun împodobit nu numai cu ghirlande şi lumini dar şi cu sentimente alese. Pace, iubire, înţelegere, seninătate, unire şi belşug în toate.

Aş dori ca la toţi oamenii de pe planetă să vină Moş Crăciun.

Un Crăciun mirabil!

Ps. Pentru reţete tradiţionale moldoveneşti vizitează blogul meu „Reţete îndrăzneţe”. (click pe nume).  


Post a Comment

4 Comments

  1. Ce multe cadouri pe acolo....un Craciun fericit si tie alaturi de pruncusor si de cei dragi!

    ReplyDelete
  2. Este unul (mic, ca de obicei) şi pentru tine. La bunici. Când o să treceţi. Poate aveţi drum cumva. Se vor bucura să vă vadă.

    ReplyDelete
  3. abea acum am vazut :) e si cadouasul meu acolo :*
    sa-ti dea Dumnezeu inzecit inapoi :*

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>