Vlog sau blog? Sondaj de opinie

Îţi adresez câteva întrebări, ţie, care mă urmăreşti zi de zi, dar şi ţie, care ai nimerit aici din greşeală.
--- Nu e din greşeală, nu? Ai venit că ai căutat ceva. Hai, mă, dă-mi şi tu o satisfacție, te rog!!! 

--- Crezi că aş avea mai mult succes cu vlog-urile, decât cu articolele scrise?

Urmăreşte video-ul de mai jos, durează 1 minut, şi răspunde cinstit, dacă vrei.
Precizez că nu toate articolele mele ar fi sub formă de vlog, de multe ori nu am chef să mă îmbrac.
Doar nu o să (mă) filmez în pielea goală!!! Poate doar la cerere. :D
Oricum, până nu voi reuşi să-mi iau o video cameră decentă, nu voi face multe. După, voi vedea. Dar depinde mult de răspunsurile voastre.
Recunosc că îmi place enorm să scriu şi articolele "serioase" vor fi scrise negru pe alb. Din respect.



Pe Facebook mă găseşti aici: Carpe Diem şi Cristina Green

Post a Comment

15 Comments

  1. Interesant daca ai ceva de spus, dar poti combina mesajul transmis video ca cel de acum cu eventuale raspunsuri in direct prin Hangouts dupa care poti publica intreaga discutie (adica rezultatul video al discutiei tale cu cei inca 9 participanti) asteptand reactii scrise.
    Adica ai 3 intr-unul: mesajul tau video, comentarii video-audio de la participantii la hangout si dupa postarea inregistrarii video ai rectiile scrise in comentariile din postare.
    Vezi mai jos o usoara schema pentru initierea unui Hangout video pe G+
    https://plus.google.com/photos/+CristianMotoiu/albums/5807056453037552433/6007005333669416082?hl=ro&pid=6007005333669416082&oid=108099534722792923191

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bineînțeles. Sună totul super interesant. Problema e că nu sunt familiarizată cu G+ , şi nici nu cunosc prea multă lume. N-aş vrea să deranjez. Poate când voi face un pictorial sexy, am să sparg gheața. Sau capul, mie, femeile. :D
      Mulţumesc pentru ajutor. Am să studiez tot. :)

      Delete
    2. Cu G+ te familiarizezi repede nu cred ca e mai greu decat compunerea unei poezii.
      Vezi link de mai jos pentru o familiarizare rapida:
      http://googuhelp.blogspot.ro/2014/03/scurt-ghid-google.html

      Delete
    3. Zici? Nu ştiu, parcă-s bătută-n cap. Nu simt nicio afinitate cu platforma asta. Poate-s prea în vârstă? Mi-e mai uşor să scriu o poezie. Îmi vine natural. Dar, am zis c-o să-nvăţ, şi-aşa am să fac. Numai să-mi găsesc timp. :) Mulţam fain pentru link.

      Delete
  2. Daca vrei sa castigi premiul Nobel pentru literatura e bine sa ramai la scris , dar daca vrei sa te caute astia de la Playboy trebuie sa apari pe sticla :) . Probabil ca vrei ambele asa ca eu zic sa ramai la scris si sa incepi sa faci si vlog-ing...sigur o sa prinda la public ...si in felul asta poti sa castigi 2 paini cinstite , ba' chiar si-un cozanac...zic eu. Anyway....spor la treaba si succes ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt interesată la un Nobel, poate doar la premiul în monetar. :D Glumesc! (dar se ştie că orice glumă vine din adevăr. :D)
      Ambele, aşa am decis şi eu. Curios este că mai toţi cei care şi-au exprimat opinia (pe Facebook, privat şi alte platforme) iubesc să citească. Sunt fericită să aflu asta.
      pffffffffffffffff. Pentru PlayBoy, sticla eh? Ce naiba-i sticla? Jack Daniel's, Red Label sau ce?
      Mi-au spus că trebuie să fiu faimoasă ca să mă ia în (căruţă) considerație ăştia responsabili cu goliciunea. Asta m-a întristat grozav. Eu voiam să pozez goală ca să DEVIN faimoasă. Ce rost are după? Pffffffffffffff. Sunt tristă. Dar, de un pictorial sexy, nu scapă nimeni. :D (Tulai, Doamne!)

      Delete
  3. cu vlog-urile o sa ai sigur mai multi,cititori,vizionari,parerea mea......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, este posibil. Unii oameni nu prea au timp să citească, le este mai uşor să privească. Mai rapid. Merci.

      Delete
  4. Buna!Ar fi ceva inovator zic eu...poti incerca o perioada sa vezi cum merge si daca te simti confortabil in postura asta..oricum, eu iubesc sa citesc dar ar fi fain si asa...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, destul de neobişnuit în blogosfera română. Adică uni fac demult, dar la nivele mult mai mari. Este foarte greu să fac un video, în loc să scriu, dar mă pasionează cumva. Mulţumesc infinit pentru mărturie. Am să intercalez vlog-urile cu articolele scrise. Totuşi, se pare că au mai multă "trecere", mai ales versurile hilare. Mda, sunt foarte mulţumită până acum.

      Delete
  5. Uitându-mă la tine, am trecut pe lângă cuvinte. Acum că te-am văzut, auzit, rămân la dorința de a te citi.De acolo vine mai multă lumină, nu că n-ar veni și din vorbe, dar te cam fură peisajul și treci pe lângă esențial. Nu degeaba viteza luminii este mai mare decât a sunetului.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Trebuie să recunosc că sunt de acord, însă, în unele cazuri parcă "dă bine" un video. Nu ştiu, câteodată mi-ar plăcea să ştiu cum arată "în direct" persoana pe care o urmăresc (citindu-i articolele). Pozele pot fi manipulate, dar video-urile, în general nu mint. Oricum, nu mă voi lăsa de scris niciodată. Este a doua mea iubire, după citit. Mulţumesc pentru mărturie şi pentru că mă citeşti. Sentimentul este reciproc, ştii, nu?! :)

      Delete
    2. Ultimul trend in materie de net. Cam asa ar suna vlog. Sau mai bine zis o filmare, o prezentare; a unui subiect, actiuni, persoane etc. In fine, nu sunt eu in masura sa definesc ceva despre care nu prea stiu cu ce se "mananca". Eu oricum sunt"tufa de Venetia" in materie de net. Bine ca stiu sa citesc. Si chiar pledez pentru lectura. Imi aduc aminte cu cata placere am citit clasici,romani, rusi sau de orice alta nationalitate. Citeam o carte, vedeam un film, pentru ca personajele deja prindeau viata in mintea mea. Ecranizarile apoi, mi se pareau oarecum fade, nu corespundeau imaginii pe care mi-o creasem. Lectura este cea care te face sa gandesti, sa-ti formezi impresii, iti da timp de cugetare si de sedimentare a ceea ce ai citit. Daca esti un consumator grabit vezi filmul, iti este prezentat prin filtrul unui aparat si a opticii unui regizor, iei totul mestecat. E doar o parere, a mea, alegerea apartine fiecaruia. Succes in tot ce vrei sa faci! Adela

      Delete
  6. Ai absolută dreptate, dragă Adela.
    Asta este vlog-ul și-ar fi trebuit să mă țin de el, dar viața a vrut altfel. Poate pe viitor.
    Da, cititul îți dă infinit de multe. Filmul îl uiți... te gândești la fețe (mutre). De aia scriu... pentru eternitate și pentru oameni cu suflet. Ca tine, Adela.
    Să-ți fie mereu bine și te aștept cu drag oricând. Acum scriu mai mult în engleză. Îmi iubesc limba enorm, însă am nevoie de o audiență mai largă. Pe viitor o să scriu un roman în română. Poate chiar anul ăsta. Să văd.
    Însă cred că în engleză fac mai multă experiență. Publicul român este mai sever.
    Mulțumesc tare mult.

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>