Vine, vine... Sfântul Valentin!!!

Se apropie, cu pași repezi, 14 februarie!!!

--- Și ce? Vor zice unii caustici.
--- Ce e cu ziua asta, cu ce se mănâncă? E sărbătoare națională? Ne dau liber la servici, la școală? Vor întreba unii mirați și încrezători.
Din nefericire, NU, nu este sărbătoare națională, nu se dă liber nicăieri. Îmi pare foarte rău. Nu voiam să dau o lovitură sub centură, dar este adevărul crud. Îmi pare rău.

În data de 14 februarie (încă nu știu ce zi este) se sărbătorește IUBIREA! SfântulValentin. Am scris pe această temă și anul trecut.
Cei care iubesc, știu despre ce vorbesc. Au priceput din prima... ehehe, Ferice de ei.
Personal, NU am sărbătorit NICIODATĂ ziua aceasta pentru că... ăăăăăăă, hmmm, oare cum să zic?

Zic și gata, nu este o rușine: am fost singură CUC. Și ziua asta se poate sărbători doar în DOI! 
Dar asta-i viața. Unul are o dată, altul, de 10 ori și altul... niciodată! :D
Oricum, stați la curent că voi publica meniuri speciale, de pe celălalt blog al meu, și voi da și câteva idei de cadouri. 
--- Cum adică „ce cadouri; iar trebuie să facem? Offffffffff!”
TREBUIE și gata. Dacă nu vrei probleme în paradis. :D
Dar nu te speria, frate, sunt cadouri simbolice mai mult. Și flori. Cel puțin așa recomand eu. Asta dacă nu cumva îți curg banii gârlă. Nu știu, zic și eu. 
Sau... este o ocazie bună pentru a-i oferi surpriza vieții ei. Da, mă refer la bărbați mai mult, că na, mi-s muiere și vorbesc din prisma mea. :p
--- „Despre ce surpriză vorbești?”
Doa..........., un inel, frate. INEL de logodnă. Ce Dumnezeu?! Eu, dacă aș avea un iubit, asta aș spera. :p
Dar, tu știi mai bine. 
Oricum ar fi, mai sunt câteva zile, mai bine ar fi să te pregătești din timp. Pe net poți face adevărate afaceri, dacă știi unde să te uiți. Te ajut eu.
Dacă iubita pare că nu este interesată de ziua aceasta, să nu cumva să-ți treacă prin minte să o crezi! 
În fundul inimii speră ca tu să-i faci MĂCAR o surpriză. O cină în doi, o floare..., o Lamborghini, un jet privat, o vacanță la Paris, un diamant de mărimea unui ou de prepeliță. Lucruri mici... :p
Serios acum.
Las câteva link-uri la magazine on line care se ocupă aproape exclusiv de comercializarea cadourilor pentru sărbători de genul. 

Nu uita de flori. UNA (așa aș prefera eu). Roșie (culoarea pasiuni, a iubirii).

Post a Comment

4 Comments

  1. Exact asa i-am spus eu iubitului meu, ca nu ma intereseaza, ca e o zi ca oricare alta. dar toate colegele mele sarbatoresc. Colegii mi-au cerut parerea despre cadouri pentru iubitele lor. Nu ma simt bine ca el nu da importanta. Un gest mic ar insemna enorm. Asta e. Poate reusesc sa-l faca sa citeasca articolul asta! Ar fi minunat. Multumesc, mi-ai dat o speranta.

    ReplyDelete
  2. Ah, îmi pare rău, Sidonia. așa sunt bărbații, mai insensibili. Mai ales că la noi nu se sărbătorește, încă, cu prea mult fast. Trebuie să ai curajul să-i spui deschis că o mică atenție ar conta. Nu te descuraja.
    Mă bucur să aud că am dat o șansă cuiva.
    Mult succes și iubire!

    ReplyDelete
  3. ce tot atat cu sfantul valentin. tot anul trebuie sa stam dupa voi. nu mai reusesc sa imi iau nici un pachet de tigari.

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>