Azi bem!

Şi afară plouă, plouă...
Nu-i trecut de ora nouă,
Eu tre' să-mbrac să plec
La părinţi, ca să petrec.

Ne strângem cu mic cu mare,
Că e mare sărbătoare,
O să celebrăm femeia
Şi mie îmi place idea.

Mama de când mă aşteaptă,
Cu pâinica proaspăt coaptă.
Tata-i chiar nerăbdător
De copii mereu îi-e dor.

Vom bea ţuică, vin sau bere
Vom mânca mulţi mici şi mere,
Vom râde şi vom glumi,
Până când vom adormi.

Cu capurile pe masă,
Numai să cădem în casă,
Că de rămânem afară,
Ne va cânta o fanfară.

Nu ştiu cum ne vom simţi
Când apoi noi ne-om trezi,
Însă fie ce o fi
Cu mult drag ne vom jertfi.

Lumea va fi bucuroasă,
Că mai ies şi eu din casă.
Toată ziua stau închisă,
Ca cea mai acră proscrisă.

Aşadar vă las cu bine,
Dacă nu veniţi cu mine,
Şi dacă sunteţi femei
Să pimiţi mulţi ghiocei.

Urez tuturor femeilor din lume o zi splendidă. Chiar dacă merg la muncă (ca majoritatea celor pe care le cunosc.)
Să aveţi ce vă doriţi! La mulţi ani fericiţi!

Post a Comment

5 Comments

  1. sper ca a-ti baut un pahar si pentru mine.poezia e foarte hazlie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu prea am baut, dar ne-am gândit la tine. Am mâncat sarmale vegetariene în loc.

      Delete
  2. azi bem de maine tinem post:))))

    ReplyDelete
  3. mereu mereu.. zi noapte noi tot bem:D

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>