Mă prezint

Bine ai venit pe noul meu blog!

Mă prezint (dacă nu mă cunoşti de pe celălalt blog).
În primul rând: sunt Moldoveancă get-beget!
Mă numesc Cristina şi am multe... multe defecte..., dar şi câteva calităţi.

Să enumăr câteva calităţi.... hmmm greu. 
Defecte zici? Eh... aici e şi mai greu că mi-ar trebui o zi întreagă să le enumăr pe toate. 
Ai timp zici... dar nu prea am eu... ştii, am mult de învăţat. :)

Sunt o persoană ironică, sarcastică/caustică, mereu pusă pe şotii. Respectoasă, simplă, umilă, responsabilă.
Îmi văd mereu de treaba mea. Și când afirm asta, chiar așa e! Nu o zic doar de dragul de a zice ceva.
Nu-mi pasă de ceea ce fac ceilalți atâta timp cât nu mă rănesc (pe cineva drag, sau oricum, aiurea pe altcineva, om sau animal).
De-a lungul anilor am învățat să nu judec, să nu acuz, să nu dau sfaturi gratuite.
Sunt o acută observatoare și ce scriu pe blog (relativ la ce fac alții), scriu din dorința de a ajuta pe cineva care se confruntă cu o anumită problemă.

Ador culorile vii, deschise, luminoase, vesele; verdele fiind culoarea mea preferată.
Iubesc lucrurile simple, soarele, căldura, natura, să gătesc, să scriu, să ascult lumea, să ajut pe cine pot.

Detest xenofobia/homofobia, prejudecățile, aroganța, grandomania, mizeria fizică și psihică, (toate astea provin di RĂUTATE, nu din ignoranţă) etc.

Unele persoane (femei sau bărbaţi) se îndrăgostesc pe loc de mine, aşa fără niciun motiv.. altele în schimb mă detestă fără drept de apel... tot aşa fără motiv.

Motto-uri (dar vezi o listă mai lungă - faina din sacul meu- aici).
  • Ce ţie nu-ţi place altuia nu-i face”.
  • „Oricât de mult ai ști, tot mai ai de învățat.”
  • „Nu te certa niciodată cu un prost, ceilalți nu vor reuși să vadă diferența.” Murphy
  • „Te respect - mă respecți!”
  • „Îmi văd de treaba mea, vezi-ți de a ta!”
Am multe filozofii de viată şi nenumărate istorii la activ... pozitive, dar şi negative. Ca toată lumea, NU?!
Cu tine aş vrea să împărtăşesc istoriile hazlii. 

Lectură plăcută!

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.


Post a Comment

2 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>