Riduri


În ultimii ani sunt fixată cu ridurile de pe gât...

Văd în filme actriţe (doar noi femeile, putem să ne fixăm cu asta!!! Vanitate numele tău e femeie) nu foarte înaintate în vârstă, cu riduri pe gât foarte adânci.
Mă cuprinde aşa o disperare... că NU vreau să arăt aşa. Mă gândesc că ele au multe posibilităţi (financiare, mă refer) ar putea face ceva înainte de a ajunge aşa.. dar, probabil, au alte priorităţi şi nu dau importanţă până nu e PREA târziu. De aia stau mereu cu gura pe o soră de a mea. „Ia tu şi foloseşte cremele ale.. că anii trec şi nu vei mai putea face nimic!”

Toţi ştim că operaţiile estetice sunt în vogă şi e foarte uşor să elimini ridurile. Problema e că pielea gâtului e cea mai sensibilă şi nu se poate recurge la chirurgia plastică. De aceea vezi actriţe (în particular) cu feţe de păpuşă de porţelan... doar gâtul le trădează, din păcate. Gâtul şi mâinile. Ai mare grijă, ia măsuri urgente... nu lăsa pe mâine că poate fi prea târziu. Ţesuturile se refac foarte greu şi ridurile... hmm, parcă sunt sculptate de Michelangelo în marmură de Carrara! Indelebile!

Folosesc creme antirid specifice pentru gât de la 22 de ani. Atunci am notat cu mare tristeţe că eram predispusă la aşa ceva. Mama nu prea are.. dimpotrivă. Nu ştiu cui îi semăn. Fir-ar!!!!

În orice caz ar fi trebuit să nu mai înainteze cu aşa rapiditate, dar am citit că mersul cu capul în jos este unul din motivele apariţiei ridurilor pe gât. Hmm. În articolul precedent am vorbit de atitudine... mda. Una alt motiv pentru care ar trebui să începi să mergi cu privirea sus. NU cu nasul pe sus... hmm E o diferenţă incomensurabilă, ştii???!!
Dacă notezi că ridurile tale sunt prea pronunţate, începe să recurgi la remedii naturale pe cât posibil, dar depinde şi de posibilităţi/ gusturi.
Dormi fără pernă. Eu nu folosesc pernă de 20 de ani. Din cauză că perna de la cămin scârţâia îngrozitor. Nu puteam dormi deloc aşa că am pus-o la picioarele patului, adică sub picioarele mele!
Să dormi cu picioarele puţin mai sus decât capul ajută la îmbunătăţirea circulaţiei! Am prins două vrăbii odată.

În orice caz văd că la mine ridurile nu au realizat că dorm fără pernă de o viaţă şi continuă să înainteze fără frică, ca nemţii în primul război mondial!!!!
M-am gândit bine, am citit/analizat că ar fi cazul să recurg la soluţii puţin mai serioase cum ar fi: datul cu cremă de mai multe ori pe zi în zonele uscate şi înclinate spre riduri.
Cum nu prea mai am încredere în creme varie am decis că e cazul să mă dau pe natural.
Am cumpărat ulei de măsline presat la rece. Am luat o sticluţă am pus în ea 5 flori de gălbenele am turnat ulei şi am lăsat-o la macerat 2 zile. Mă dau de câte ori îmi aduc aminte mai ales pe gât şi-n jurul ochilor unde am pielea FOARTE uscată.
Mă dau şi pe buze că nu ştiu de ce mi se crapă aşa de des. Trebuie să investighez.
Mă dau pe mâini, pe picioare...peste tot unde cred că e nevoie.. şi crede-mă SE CUNOAŞTE. Poate am găsit, ÎN SFĂRŞIT, cum să le vin de hac ridurilor astea inestetice/arogante şi insuportabile!!!

Ah, uitam... Şi, fiindcă, stau foarte mult acasă în ultima perioadă, am decis să-mi leg de gât un fel de fular din bumbac îmbibat până la refuz cu ulei de gălbenele. Parcă, parcă arată mai bine gâtul meu acum.

Pentru alte sugestii citeşte aici: frumusete-mituri-sugestii-idei

Puţine riduri îţi doresc! 

Post a Comment

2 Comments

  1. mama e adepta cremelor eu mai putin:D ma depaseste... pentru mine nivea e buna:)))

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>